Recenze (137)
Pán času - Sněhuláci (2012) (epizoda)
Miluju sněhuláky! (A taky Jenny Flint)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
And I was like pew pew pew `MERICA!
Manhattan (2014) (seriál)
Tak tohle má s historií společného asi tolik co film Patriot. Odporná patetická sračka plná keců o "god bles amerika" která nemá s projektem Manhattan vůbec nic společného snad kromě názvu.
Painkiller Jane (2007) (seriál)
Je to neskutečná blbost která nemá logiku a když u toho budete chvíli přemýšlet, tak si budete chtít podřezat žíly. Tak proč já, který neváhám udělit odpad za cokoli, co mě nasere, udílím 3*? GUILITY PLEASURE!
Statečné srdce (1995)
Zneuctění a znásilnění Williama Wallace. Ve Skotsku musí Mela Gibsona nenávidět.
Žena ve vodě (2006)
Další z nepochopených Shyamalanových filmů. Proč u těch filmů lidé tak málo přemýšlí?
Merlinův učeň (2006) (TV film)
Tohle je totální odpad vykrádající snad všechno co vykrádat lze který navíc ani nemá s prvním dílem nic společného, snad kromě toho že v něm hraje Sam Neill. Tohle je snad nějaká alternativní realita nebo co. Prostě věc která neměla nikdy vzniknout.
Musíme si pomáhat (2000)
Není to žádný zázrak, ale když to srovnám se zbytkem naší současné tvorby, tak je to o tři třídy výš, tedy na 3* a ne na odpadu.
Případ pro Sam (1996) (seriál)
Dvě hvězdičky za Ally Walker. Jinak by to byl odpad.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Napřed jsem od toho čekal hodně díky bezvadnému traileru. Pak jsem si říkal "nečekej od toho moc, všechny dobrý scény určitě nacpali do traileru a zbytek bude jedna velká nuda". A pak jsem to viděl. Dokonale vyvážená směs úchylné zábavy, nekorektních vtipů a scén které jsou tak k smíchu až si říkáte jak moc se asi sami herci museli při natáčení bavit. Zombie nacisti vs zombie komouši je bitka kterou si prostě nemůžete nechat ujít. Takhle dobře jsem se naposledy bavil snad jen u Psích Vojáků, ale tady je ta komediálnost dovedená opravdu k dokonalosti. Za mě jednoznačných pět hvězd a citát z Interwiew s upírem "Já chci ještě krev!"