Recenze (330)
Češi na cestách (2015) (pořad)
Fenk jů very mač.
Poslední mohykán (1947)
Nenahraditelnej Marvan!
Kobry a užovky (2015)
Brášin, víš jak...
Vinaři (2014) (seriál)
To, co z toho udělali v druhé sérii je strašnej průser.
Martin a Venuše (2012)
Když soundtrack předčí film.
The Graham Norton Show (2007) (pořad)
V současnosti jednoznačně nejlepší talkshow!
Ano, trenére! (2015) (pořad)
Mám rád vesnický fotbal, mám rád pralesní soutěž, mám rád pivo, mám rád mistry světa v důchodovém věku sedící na tribuně, mám rád pozápasová soaré. Škoda toho konceptu Ano šéfe!, raději bych se podíval na dokumentární seriál a to bez Františka Straky, bez Franzovka poháru a bez Franzova tataráčku.
Marťan (2015)
In your face Neil Armstrong! Skvělé a překvapivě vtipné sci-fi.
Roger Waters: The Wall (2014)
Čistý Roger Waters se vším dobrým i špatným. Silné, nucené, dokonalé.
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Bohužel jsem čekal něco jiného. Těšil jsem se na nějakou úchylárnu ve stylu Craiga Fergusona a dostal jsem TGM s trochu rafinovanějším humorem. Snaha se cení, ale v česku takový formát udělat nepůjde.