dogrose

dogrose

Hanka Konopiská

okres Praha
pohádkofilka

1 bod

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 6 7
    • 31.1.2017  17:28

    Moc se mi to líbilo. Jednoduchý děj, rychlý spád, Angelina si to vyloženě užívá a kamera to ví, proto nám ji dopřává v detailu. Dramatické situace jsou vyváženy vtipem, krásně vytvořený kouzelný svět, líbezná Růženka a hlavně - sympatická stopáž. Ano, můžu kontrovat tím, jak jsou si příšery podobné Avatarům, Pánům prstenů etc., ale proč...

    • 31.1.2017  17:17

    Když si přečtu tady nahoře ten obsah, tak mi přijde daleko barvitější než to, co jsem viděla na obrazovce. Ta doba přece nebyla černobílá, ale barevná - pořád mi tu chybí vykreslení atmosféry. I když se tu odehrávají dramatické věci, celé je to cizí a sterilní, takže je mi to v zásadě jedno a nemám na tom žádnou citovou účast. Vypadá to, jako by celý náš filmový průmysl měl jen čtyři herce. Nikomu nefandím, k žádné postavě si tu nemohu vytvořit vztah. Přitom postava Arnošta Žáka přímo vybízí k tomu, aby nás provázela tímto složitým obdobím... Přijde mi, že pan Sedláček chyběl, když ve škole probírali kompozici.

    • 31.1.2017  16:59
    Trpaslík - Pátek (E05) (epizoda) (2017)
    ***

    Pořád mám pocit, jako kdyby se to nemohlo rozjet. Na to, že to byl předposlední díl, mi přijde, že by to chtělo ještě tak 5 dílů, aby se vše rozřešilo tak, jak má být. Podobný pocit jsem měla i u seriálu Neviditelní. Jsem taková na vážkách - celkově je to zajímavý a určitě pozoruhodný seriál, ale takový těžkotonážní, bez drajvu, který by si zasluhoval. Pití koňakových špiček mne fakt dostalo a při nejlepší příležitosti to zkusím.

    • 31.1.2017  16:54

    Viděla jsem úplně náhodou na Markíze. Moc se mi líbí podstata filmu: chlapi nesloží ruce v klín, ale aktivně řeší svou novou situaci, a nacházejí kromě nové práce i sami sebe. Sexuální motiv se spojením "hodinový manžel" přímo nabízí, ale tady jsou kromě toho i linky s podporou lidem, byť placenou: fandění se starou paní, hlídání dětí. Minus je za poněkud ubíjejícící délku a nezvládnuté motivy, kterými film celkově chvályhodně srší, ale neumí s nimi moc pracovat (např. doktorka se v poslední třetině filmu vůbec nevyskytuje), řada zbytečných scén, trapné vtipy (obří penis), celý děj v Tatrách je takový nadbytečný - asi product placement? Nicméně přimhuřuju obě oči a dávám vysoké hodnocení, protože celkově mne film pozitivně naladil a příjemně překvapil.

    • 22.1.2017  23:15

    Jsem otřesená. Zatímco první díl byl sterilním dokumentem bez atmosféry, větší část dílu tohoto byla telenovela. Vůbec nerozumím koncepci, ani rámci roku 1968. Nechci se koukat na nahý zadky z detailu. Hudba mne irituje od prvního tónu trubky, závěrečný zpěv do titulků je amatérský a mému sluchu nepříjemný. Pokud zazní dobová hudba, jsou to stejně jako v prvním díle stále tytéž variace. Je fakt takový problém, aby hudbu udělal třeba Havelka? Dialogy jsou plytké a vycpávkové, jako by jen vyplňovaly přestávku před vystoupeními Vlasty Buriana, jinak vynikajícího Vladimíra Javorského. A ještě by mě zajímalo, v kterém roce právě jsme, protože Městečko na dlani mělo premiéru na jaře 1942.

    • 17.1.2017  19:46

    Dívala jsem se vyloženě kvůli Yorkovi a Lansbury. Ono je to takové roztomile nevtipné, takže jsem jen čekala na konec, kdo bude mít navrch. Zasazení do Bavorska je spíš kýčovité. Není to špatné, ale nemá to drajv.

    • 17.1.2017  19:42

    Zatím díl, který se mi líbil nejvíc, protože nenudil. I když žánrově spíš parodie, viz úderné repliky policistů, stáj Františka Janečka, Markéta Muchová a její dva tóny a "angažované", např. ne, bombu ne = ne, pětku, ne původně zpíval malý Pepíček Melen, jeden z Janečkových koní, každý den z rádia.

    • 14.1.2017  22:33
    Taková moderní rodinka (TV seriál) (2009)
    *****

    Zpočátku jsem neměla důvěru, ale pak jsem si seriál zamilovala. Nejradši mám rodinku Jay-Glorie-Manu, která mi je nejsympatičtější svými kontrasty a vyloženě se na ně v každém díle těším. Nejhůř jsou dle mého napsány postavy Cama a Mitche, tak schematicky a klišejovitě, spíš "jak si heterosexuální většina představuje gay-komunitu". Ubrečené slečinky, které dokážou jakoukoli maličkost vytočit do velkého dramatu, neustále se zabývají jen oblečením a svými bebíčky, to mě fakt nebaví. Oceňuju i český dabing a velmi slušné české dialogy, až na notoricky blbě překládané "ok" v otázce jako "dobře?" - tak v češtině fakt nemluvíme.

    • 14.1.2017  22:03

    Uff! Je to film o Nšo-či. Těžko koukat s nadšením na dobrodružný příběh, jehož hlavní hrdinové jsou Pat a Mat, kteří nemají žádný plán A, natož pak B. Absolutní lůzři a babráci, navíc padouši tu nejsou tak padoušští a jejich šéf je chudák duševně postižený z nešťastné lásky. Měla jsem chuť skočit do děje a Nšo-či helfnout, abychom se pohli z místa. Naproti tomu děj kolem jezera a hledání pokladu je vyloženě odfláknutý a radši nebudu zkoumat, jak přenesli k pokladu suché pušky a ponča a proč se šéf nedostal ven. No, aspoň že vím, jak to bylo s Ribannou a jak přišel Vinnetou ke stříbrné ručnici. Oddychla jsem si, že už po 90 minutách bylo vše ok, Sam byl domestikován a Shatterhand dostal povolení k výstavbě nemovitosti. Hvězdy dávám za Nšo-či, Sama, apačský humor a nezapomenutelnou hudbu Martina Boetchera.

    • 14.1.2017  20:09

    Pro mne rozhodně lahůdka, Atkinson se mi moc líbí. Nemám předsudky a netrvám na tom, že to nikdo nemůže zahrát jako Gabin. Poutavě natočeno.

    • 14.1.2017  20:00

    Když jsem byla malá, často se mi zdálo, že se proháním s Vinnetouem a Old Shatterhandem po prérii a konáme spolu hrdinské skutky, táboříme pod širákem, jíme sušené bizoní maso a ve světle ohně se rozhoduju, kterého z nich budu milovat radši. Protože přesně tohle bylo kouzlo původní série, kouzlo naivní, dobrodružné romantiky, o níž sní hodně dětí. Tenhle nový Vinnetou není vůbec natočený špatně: přibližuje se tehdejší realitě ne nepodobné tanci s vlky, je korektní, Karel May je Old - což tušil už každý, kdo mayovky četl. Určitě potěší přítomnost Gojka Mitiče a mě osobně se líbil motiv motiv Nšo-či jako moudré šamanky. Jenže.... jenže nemám jediný důvod, proč si film pustit znovu.

    • 14.1.2017  19:38

    Myslím si, že je kolem toho víc poprasku, než by si film zasloužil. Dobře natočeno, tedy pokud jste příznivci bulváru, senzacechtivosti a velkých emocí. Je to dynamické, barevné, stále je na co koukat. Některé scény jsou tak kýčovité, až je to legrační. Zaujal mne Pavel Kříž, i když nevím, zda Hitler takhle prskal opravdu, či je to básnická licence. Zpočátku mi vadilo celkové nadabování do češtiny, ale na druhou stranu: proč se s tím v bulváru párat, netočíme přece pro intelektuály a vyjde to levnějc. Co mi naopak přišlo velmi zajímavé a film to jednoznačně připomněl, že k této aféře došlo už před válkou, zatímco v povědomí lidí je, že to bylo za války. Když o tom tak přemýšlím, je bulvární zpracování vlastně dobrým východiskem (a možná jediným), jak se tohoto tématu zmocnit, protože těžko dneska někdo může celou situaci objektivně posoudit a natočit to reálně. Samozřejmě další otázkou je, zda vůbec je tohle téma k natočení hodné. Jsem ráda, že jsem film viděla, protože mám splněno a už to nikdy vidět nemusím. P.S.: Odjakživa jsem fandou filmů pro pamětníky.

    • 4.1.2017  12:07

    Uf, proč motiv rakoviny? Každý den nás sdělovací prostředky masírují zvěstmi o tom, že nám hrozí rakovina, infarkt a mrtvice a že jedině pouze díky speciálním drahým centrům a děsně drahým lékům máme šanci přežít. Takže, který režisér by si dovolil natočit film o tom, že by snad někdo mohl být vyléčen alternativně? Tím je rámec filmu bohužel jasně daný: klasická medicína nemá lék, alternativa je blbost, takže halt šlus. Přijde mi to škoda, protože skvostné Aleně Mihulové by slušela hořkosladká komedie o těžké a blbě placené práci zdravotní sestřičky, která navíc trpí ztrátou sebeúcty - takových lidí je spousta... Jinak je to natočeno citlivě, bez zbytečného patosu.

    • 4.1.2017  11:56
    Maigret klade past (TV film) (2016)
    *****

    Že Atkinson umí i navážno, ukázal už třeba jako reverend v Univerzální uklízečce. Dal to skvěle. Jasně, Gabin byl vynikající i díky své postavě, která přesně odpovídá Simenonově předloze, a Bruno Cremer šel důstojně v Gabinových šlépějích. Ale proč to nenatočit pro současného diváka? ... Velmi oceňuju, že se tvůrci nenechali zlákat podbízivostí a nevpašovali do toho akční scény. Všechno krásně pomalu plyne, a přesto to není nudné. Fiona Shaw je živel, které bych se nechtěla dostat do drápů, a Lucy Cohu je krásná, chápající a podporující paní Maigretová. Pěkné to bylo. Škoda, že se to Britům nepovedlo v cyklu o slečně Marplové.

    • 3.1.2017  01:04

    Fakt mě štve, že porevoluční kulturní počiny zobrazují život za socialismu strašně schématicky - buď, že všichni jsou děsně pro, nebo děsně proti. Ani tenhle seriál se tomu bohužel nevyhnul. Rok 1982 je sice tři roky před nástupem Gorbačova, ale nejsou to ani 50. léta, ani hluboká normalizace. Takže nástup vesničanů je sci-fi, stejně jako představa, že policajti na potkání kdekoho mlátili, že za každým slovem se říkalo "soudruhu". Na druhou stranu: díl majora Zemana "Studna" byl nesmírně populární a nahrazoval nám neexistující horory. Zatím mi to celé přijde spíš jako drsná komedie, a i když Trojan je tradičně výborný, mohl by se dát prostor i jiným. Navíc mi přijde divné, že si tady u prvního dílu každého nového českého seriálu říkáme "zatím nevím, uvidím dál" - není něco špatně?

    • 3.1.2017  00:37
    Trpaslík - Pondělí (E01) (epizoda) (2016)
    **

    Tak zatím nějak nevím. Na dvojici Kolečko - Prušinovský slyším a Nymbursko vyloženě miluju. Postrádala jsem chytrý humor, vlastně humor vůbec, místo toho se mi dostalo laciných, trapných situací (čůrání při otevřených dveřích; jadrná mluva, a to i dětí vůči rodičům; akce "kondom", apod.). Předpokládám, že půjde o řetězec přání, kdy následující přavec místo aby napravil přání předešlého, bude si sobecky přát sám. Ale potěšilo mne, že do role profesorky obsadili Janu Matiáškovou. No, uvidím, co dál, zatím jsem optimista.

    • 28.12.2016  00:00

    Výtvarně moc hezké, zejména vesnická scenérie (kontrast mezi bílou zimou a rudou barvou na kostýmech), sympatičtí herci, příjemná hudba. Děj v "modré laguně" je pro mne příliš dlouhý a nezáživný, ale drží si jistou úroveň a nesklouzne do sladkobolného kýče. Oceňuju i to, že tvůrci nepropadli konzumní podbízivosti a místo lascivity nabídli cudnost. A určitě velké plus za to, že drak zůstane i drakem. Ta digitální potvůrka byla taky kouzelná, škoda, že jí nebylo využito více. I když je to spíš romantická pohádka než fantasy, určitě stojí za shlédnutí.

    • 26.12.2016  22:51
    Zázračný nos (TV film) (2016)
    **

    Absolutní absence zkratky. Usínali jsme u televize, očima popostrkovali hodiny, po 50 minutách sledování jsme nabyli dojmu, že to bude zřejmě na díly. Spousta zbytečných scén, které se daly vyřešit jinak, elegantněji a hlavně krátce, drobné nelogičnosti (Jak mohli udělat z růže esenci, když měli jediný květ a ten natrhali do karafy? A kde sehnali růži pro další vaření parfému?). A proč se řešil princeznin jen trochu povyrostlý nosík, když Miro Noga má nos nejmíň dvakrát větší? Jinak česko-slovenským projektům moc fandím. I když nechápu, proč ve společné pohádce nemůžou čeští herci mluvit česky a slovenští slovensky. Krásné lokace (lednický zámek se zahradou a skleníkem je paráda), výprava. Roztomilé princezny, stále krásná Anna Javorková, charismatický Ivan Romančík. "Princ Velen" nebyl moc k poznání, ale potěšilo mne jej po letech zas vidět. Pěkné efekty v kouzelníkově stanu. Janžurka standardně dobrá, chyběl humor. Ach jo.

    • 26.12.2016  19:14
    Pravý rytíř (TV film) (2016)
    *

    Strašně mě to nebavilo. Nebylo mi totiž jasné, oč tam vlastně jde. A mám pocit, že to nevěděli ani sami tvůrci, jinak by nechali starého a mladého rytíže společně pracovat na vyřešení úkolu, což se jednoznačně nabízelo. Filosoficky by z toho jasně vyplynulo, že nic není černobílé a že "staré" rytířství není jen špatné a "nové" rytířství jen dobré. Takhle z toho vznikl galimatyáš a vítězství dobra nad zlem bylo prakticky souhrou náhod. Ani tahle pohádka se bohužel nevyhla lascivitě typu "dal bych si říct" a stylistika vázla. Je to škoda, protože výprava, lokace, hudba a obsazení hlavních rolí bylo velmi dobré. Jsem zklamaná, protože fakt nemám jediný důvod, proč bych se na to podívala znovu.

    • 26.12.2016  18:56
    Slíbená princezna (TV film) (2016)
    *****

    Podle mého možný prototyp moderní pohádky 21. století. Dobrodružný pohádkový příběh šmrncnutý steampunkem, bombastický nástup, až na výjimky velmi dynamické. Na rozdíl od mnoha pohádek předchozích let je příběh logický, kompaktní, jednoznačný děj i postavy, dotažení vedlejších motivů. Kluk a princezna jsou z masa a kostí, aktivní, jdou si za něčím, funguje mezi nimi chemie. Nechybí nadsázka a humor. Neokoukané tváře hrají solidně. A zaplaťpánbu, zlo je na konci potrestáno nekompromisně, avšak bez zbytečné dramatičnosti. Doporučuju zkrátit stopáž o 15 minut (hlavně scéna princezen a pirátů na lodi), vyvarovat se jakékoli lascivity, přidat na nonverbálním půvabu a zvýšit o stupínek jazykovou úroveň (zejména vyčistit stylisticky, domyslet vtípky a hlášky). Dobrý to bylo.

    • 16.5.2016  19:24

    Když je miluješ, není co řešit... a která města že budou zničena příště?

    • 16.5.2016  19:20
    Hlas pro římského krále (TV film) (2016)
    *

    Jsem zklamaná. Zklamaná neúctou aktérů tohoto projektu k divákům. Je to povrchní, líbivé, na efekt, však ono to těm nevzdělancům konzumním bude stačit. Což je bohužel celkem správná úvaha, jak potvrzuje stále ještě vysoké hodnocení (v tuto chvíli 58%). Především mi chyběl kvalitní atraktivní scénář s vynikajícími dialogy. Protože na pochopení politických událostí mládí Karla IV. prostě nevystačíme se školními znalostmi, o to víc musí být scénář citlivější. Tady se to řeší tím, že ke každé postavě dají na začátku cedulku. Ale jen na začátku, potom už ne, takže mnohým splývá Jan, francouzský Karel a vévoda bavorský, neboť je bůhvíproč hrají typově stejní herci v podobných kostýmech, stejně zarostlí a s korunami na hlavách. Dialogy jsou ploché a jalové v zásadě fungují jen jako předehra k další scéně, která se posléze NEuskuteční. O Karlovi jsme se nedozvěděli vůbec nic, kromě toho, že je neslaný nemastný, musí poslouchat, má vidiny (hlavně když se opije) a když se potká s manželkou, tak s ní buď souloží, nebo jej ona plísní - s přibývajícím věkem spíš to druhé. Když to srovnám s Hanzlíkovým Karlem a vůbec celým filmem Slasti Otce vlasti, je tu kvalitativní rozdíl zvící Macochy, a to Steklý zvládl s vtipem, černobíle a za podstatně méně času (a asi i peněz). Rozhodně si nemyslím, že kdyby bylo víc peněz na kompars a točení na reálných místech, byl by výsledek kvalitativně jiný. Herecky je to zlé, většina z nich jen deklamuje, duo Voříšková-Vagnerová je typově stejné - fakt nemáme jiné herečky? Pozlátka jako vidiny, obnažené nevěstky a přebarevné kostýmy jsou legrační.... Jednu hvězdu za Stanislava Majera, ačkoli si nejsem jista, že charakterově Jan Lucemburský vypadal zrovna takhle.

    • 6.3.2016  00:18
    Měsíční kámen (TV film) (1973)
    *****

    Vynikající, pamatuji si ji z dětství. Je smutné, že tolik let ležela v archivu ČT bez povšimnutí, zatímco se do programu stále zařazují mnohé nejapné pozdější pohádky. Přijde mi, že v archivu mají pěkný nepořádek a že dramaturgové se příliš nenamáhají... Fascinuje mne tu zejména detektivní zápletka, výborně odvyprávěná, srozumitelná, s gradací - s tímhle už se dneska nikdo nevymýšlí, viz některé naše nejnovější detektivní seriály. Promyšlené dialogy. Výborné herecké obsazení herci, co umějí hrát (mluvit, hýbat se, gestikulovat...). Všechno zkrátka do sebe zapadá. Výprava a kostyméři mysleli na to, že se pohádka točí černobíle a zajímavě zkombinovali různé vzory a tvary, které pohromadě přinášejí pastvu pro oko i na čb materiálu. Doufám, že z archivu vytáhnou i další lahůdky, černobílých orientálních pohádek bylo víc - snad nezmizely v propadlišti dějin?

    • 6.3.2016  00:07
    Královská ozvěna (TV film) (1972)
    *****

    Je tu zvykem posílat do odpadu všechny televizní "papundeklové" pohádky. Já na nich vyrostla, na těch studiových černobílých... Myslím, že když má dítě fantazii a je k ní vedeno, je mu jedno, že pohádka není natočena v reálu se super efekty nejnovější generace. Naopak - české studiové pohádky podporují v rozvoji představivosti. Je mi líto, že nikdy nebyl (a už asi nebude) vzdán hold průkopníkům české tv pohádky, a to bez ohledu na profesi... Tohle je vynikající pohádka po všech stránkách: výborné obsazení až po poslední roličku - herci, kteří umějí hrát (zejména je jim rozumět každé slovo), skvěle odvyprávěno, mám to zápletku i spád, děj graduje, inteligentní a vtipné dialogy. Mezi Kolářovou a Třískou to nádherně jiskří. Vše dokresluje podmanivá hudba. Co mě hodně dostalo, bylo výborně vymyšlené ztvárnění koní, kteří vypadají jako opravdoví. Dokonalá učebnice, jak správně točit pohádky.

    • 21.2.2016  22:38
    Všiváci (2014)
    *

    Ani by mi tak nevadila absence příběhu, ale nepochopila jsem, oč přesně režisérovi šlo kromě toho, aby tam bylo něco super zvláštního. Překombinovanost a zahlcenost motivy vedla k parodování sebe sama (při závěrečné scéně v bance už jsem prskala smíchy). Ryze mačistický film, ženy tu fungují pouze jako sexuální objekty (kromě Janžurky permanentně mluvící o smrti). Fakt mně štve, že v každém filmu dneska musí být soulož nebo alespoň někdo nahý. Zpomalováky mě rozčilovaly a přišly mi srandovní, výlety do minulosti někdy působily až rušivě. U Mádla jsem nevěděla, jestli se mám smát nebo plakat. Přesto oceňuju hudbu, herecké obsazení a záběry z Afghánistánu. Nejvíc to u mně ovšem vyhrál králík Karel. Jen doufám, že při natáčení filmu nebyli zraněni ani zabiti žádní jeho kolegové. No, ani se nedivím, že Babovřesky mají tolik příznivců, když se tu točí takovéhle filmy. Méně je holt někdy více.

    • 17.1.2016  15:30
    Hypnotizér (2012)
    *

    Prvních pět minut slibovalo opravdu neotřelý kousek - několikanásobná vražda, ponurá severská atmosféra... ale tím to končilo. Asi nejvíc mne namíchlo naprosto stupidní vyšetřování - chápu, že při řešení zločinu se vyšetřovatel může splést, jít po špatné stopě, což pro děj naopak může být přínosem, pokud se toho umí využít a poutavě natočit. Ale nikdy tvůrce nesmí udělat z diváků blbce - zřejmě se tu počítá s tím, že dívák bude tak zaskočen obludností zločinu, neútěšnou bezsluneční zimní atmoškou a otravnou rodinou hypnotizéra, že nebude rozpitvávat debilní počínání kriminalisty. SPOILER Fakt, že hypnotizér je sám na práškách a labilní mi spíš připadalo jako parodie. Kriminalista "vyšetřuje" sám, má sice parťačku, ale ta pořád pobíhá kolem svého dítěte. Vyšetřování není systematické, nejsou stanovena žádná možná řešení, nejsou prošetřeny všechny okolnosti (např. že Josef je osvojený, jak přišel k látce ve stříkačce). Proč se hovoří o hemofilii uneseného chlapce, když s tímto motivem není dál pracováno? Když až v závěru hypnotizéra napadne, že by mohl vytěžit vlastní manželku, tak už to bylo k smíchu. A závěrečná scéna, kdy kriminalista jde chytit nebezpečnou lumpačku samozřejmě sám s civilními osobami už je vyloženě srandovní včetně toho potopeného autobusu. Rovněž mi nesedělo, že paní jela z nemocnice na chatu autobusem (v zimě, kudy? a jak dlouho?), kdežto policie tam letěla letadlem? Jak to, že se dal Josef přemluvit ke spáchání zločinu, je to psychopatická vraždicí bestie, nebo ubohá oběť? Apod. Řečeno po cimrmanovsku: netočte to už a je-li to možné, netočte vůbec.

    • 2.1.2016  20:50
    Perinbaba (1985)
    *****

    Dostala jsem se k Perinbabě až teď po letech, vždycky jsem se jí bála zhlédnout. Jakubisko není mým šálkem čaje, ale tahle přehlídka fantazie, lyrična, folkloru a cudné erotiky se mi zdá skvělá. Nedivím se, že bratři Slováci považují Perinbabu za svou nejlepší pohádku. Naštěstí nebyla teskná ani tklivá, jak to u slovenské produkce bývá. Celé je to takové prozářené, s krásnou atmosférou (děsivě dramatický úvod), že se člověk chodí dívat ven, jestli nezačalo sněžit.

    • 2.1.2016  20:40

    Tak nevím, na jednu stranu mi to přišlo jak školní besídka, na stranu druhou existují daleko horší pohádkové škváry. Líbí se mi: rožnovský skanzen, koza, kulisy v pekle a sexy Coufalová. Lichý nemá moc co hrát, celkem ucházejí dětští herci. Ale celé je to tak zdlouhavé, nevtipné, amatérské, bez základních znalostí funkční kompozice díla, nepatřičná píseň Karla Černocha. Už se na to nikdy nepodívám.

    • 2.1.2016  20:23
    O bojácném Floriánkovi (TV film) (1999)
    ***

    Není to můj šálek čaje, ale do pohádkového pekla to zas úplně nepatří. Myslím, že menším dětem se může pohádka líbit. Mně studiová pohádka nevadí, byla jsem na ní vychována, líbí se mi výtvarno Vlasty Švejdové. Zindulka a Hofmanová mne vyloženě potěšili (je škoda, že Drahomíra nehraje v pohádkách více a ten její hlas, ty jo!) a samozřejmě Václav Svoboda, to je radost se dívat. Je to zdlouhavé, chybí tomu lehkost, některá nářeční slova působí až komicky (viz zde komentář uživatele zzuba), zvlášť závěrečná davová scéna s duchy byla nekonečná. Skoro se mi chtělo říct, ať se na ní Vojtek vykašle, když mu holka nevěří, a vezme si jinou! Docela nemilé překvapení od renomovaného režiséra.

    • 2.1.2016  19:54

    Není to propadák, ale chybí tomu šmrnc. A toho by tahle pohádka měla mít nadmíru vzhledem k tomu, že se jedná jen o konverzačku a žádný pořádný děj, nedejbože gradaci, to nemá. Pohádku osobně nevyhledávám, ale fanoušky Lucky Vondráčkové rozhodně potěší.

<< předchozí 1 2 3 4 6 7
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace