Oblíbení režiséři (10)
Za Vetřelce, Blade Runner ,Gladiátora a černého jesřába mu patří můj dík.
Terminátor, Vetřelci, Titanic, Avatar...co dodat...i ty Pravdivé lži ušly a Propast ve své době...Dík
Čelisti, E.T,,, indiano-jonsonové,,,vojín Ryan, Šindlerův seznam,,,jurské potvory, Terminál, Chyť mě když to dokážeš......Možná by bylo jednodužší dodat co se mu nepovedlo-Válka světů, ale i to je jen můj názor, neboť ohlasy říkají něco jiného...
Po Vesmírných kanibalech a Živých mrtvých, odpovídajících své době, mě ,,sestřelil svou trlogií Pán prstenu, pak zatím nejlepším Kin-kongem a i Pevné pouto...to jsem si k němu udělal:-).
Vykoupení z věznice Shawshank a Zelená míle dokazují jeho schopnosti, ale nemá problém ani s hororem, viz. Mlha
Sledování, Memento, Insomnie, Dokonalý trik...,,Betmeňárny,, normálně nemusím, ale on mě pro ně získal...
A když k tomu doplním úžasný Počátek....tak je tady....
Dokonalý svět, Million Dollar Baby ,Gran Torino oceňuji i jeho celoživotní herecké dílo.Když už jsem nedal ,,tvrďáka,, mezi oblíbené herce...
Dům voskových figur, bombastický horror Orphan a Neznámý...vidím ho perspektivně....proto tu je, i když je mnoho režisérů, kteří mají větší zásluhy.