Recenze (40)
Big Lebowski (1998)
Najlepší film,aký som v mojom živote videl.Videl som ho v slovenskom dabingu.M.Vajda ako Big a vynikajúci Janko Króner ako Walter Sobchak.Hlášky z filmu sa u mňa zaradili do slovníka,ktorý dennodenne používam :)))Je to proste TOP 1,10 z 10tich,100%.A samé unikátne nadávky.Samojeb,čumidrb.Teraz neviem či som namäkko z toho dabingu alebo filmu.Jediné čo ma na tom filme štvalo,boli Dudove halucinácie,ale tie ubrali z môjho hodnotenia max 0,000001%.John Goodman je pán!!!
Za všechno může láska (2003)
Moc depresivní
To byl zítra flám (2010)
Nuda
Nákaza (2011)
V polovici filmu som dostal paniku a išiel si umyť ruky.Sakra,dosť brutálny film,hlavne prvá polovica.Keby nespackali ten koniec tak je za *****.
Nestanu se tvojí ženou (2007)
I keď o ničom,ale tá Michelle.Tá sa teda vie udržiavať.Alebo jej tím vizážistov.Škoda,čakal som vačšiu zápletku,trošku viac romantizácie, happy endu.
Drive (2011)
Parádna hudba.Dejovo trochu slabšie,inač nemám žiadne výtky.Aha to bola dráma,ja že prečo toľko romantiky
Donnie Darko (2001)
Že som sa na to dal.Začiatok filmu bol na konci a koniec na začiatku.Alebo ako to vlastne bolo.Nedal som si lsd,to bude v tom.Nič,druhý krát si to nepozriem aj keby to bol jediný dostupný film na nete.Jedna hviezda pre Maggie.
Godzilla (1998)
Divím sa,že amíci nepoužili na zničenie jašterice atómovku.Ale to by asi bol krátky film :)))
Užívej si, co to jde (2009)
Konečne natočili film o mne
Válka Bohů (2011)
Nemali byť Titáni obrovité bytosti?Plytké,s minimálnym dejom,ale celkový dojem je dobrý.Škoda že sa hlavný hrdina s tým lukom nepohral dlhšie,aj hodnotenie by sa zdvihlo.