Recenze (1 181)
Pot a krev (2013)
Believe in Fitness! :D Od Baye nečekané, ale vítané. Luxus, nevím co jiného říct
Ochránce (2012)
Verbal - nemám slov :)
Rallye smrti (2008)
Statham! Monstrozní akce, několik zvratů, škoda, že s Frankiem není pokračování.
Rallye smrti 2 (2010)
Tohle nemuselo být :/ .. Není Statham, není to ono. A nezachrání to ani "Meggie Green"
Zamilovaný profesor (1996)
A s Eddím to jde do kopru, díky.. ale jestli budeš pokračovat, přijedu do Amerii a odkrouhnu tě, na tohle měli dát cenzuru, ne to každý rok několikrát opakovat v telce, hnus
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Nevtipné.
Kick-Ass 2 (2013)
Lehce slabší začátek, ale pořád výborná jízda. "Adrenalin, bitch!". Carrey trochu zklamání, ale nedostal prostor. Jinak trio z jedničky suverénní!
Osamělý jezdec (2013)
Nechápu tak slabé hodnocení, výborný film!
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
Kdo nepochopí britský černý humor, at se na to ani nedívá, kazí hodnocení :D Brilantní !
Iron Man 3 (2013)
Nový Iron man je pecka, i když si myslím, že předchozí dva díly byly ještě o něco málo lepší. Nejvíc mě mrzí, konec filmu, Tony se zbavuje svého "elektromagnetu v hrudi" a tím tedy dává najevo, že už možná další díly plecháče nebudou. Ale ted k věci :). Film plný akce a Downeyho hlášek, plný zvratů a překvapení..