Recenze (1 935)
Nene (2022)
Podmanivý, pomalu vtahující i nezapomenutelně šokující NOPE Jestli vás vždycky lákaly filmy o mimozemšťanech a UFO. Nový počin Jordana Peeleho #NopeMovie by vám určitě neměl uniknout. Sám bych tuto děsivě zběsilou jízdu, mile rád doporučil. Je to přesně ten moment, kdy se vrtíte v křesle a cejtíte jak vám, začíná běhat mráz po zádech. Vlastně jsem rád, že v této neblahé záplavě, všech těch novodobých Marvelovek, sequelů, remaků a rebootů. Mě přece jenom dokázal udělat radost na tváři ale i strach na duši, mysteriózní sci-fi horor Nene.
Pes (2022)
Silné a osvědčené pouto psa a člověka. Emotivní, napínavý a ve všech ohledech i zábavný snímek. Mimochodem i první režisérský počin Channinga Tatuma. Moje srdce zahořelo!
The Commando (2022)
Celkem vkusná akce. Michael Jai White se hejbe furt dobře. Akorát ten přeprcanej kouzelník z umělýho vosku Rourke, nebyl dobrá volba. Ten finální zápas, to Rourke toho moc nevypotil teda.
Pravda zabíjí (1999)
Ryzí upřímnost i trocha záletnictví. Co chcete víc? Plně svéraznej Clint. Pravda bolíííí a pravda zabíjí. Furt lepší jak kdejaký srágory z CGI.
Obi-Wan Kenobi - Část VI (2022) (epizoda)
Nemůžu si pomoct, ale ani starej Obi Wan Kenobi nějak nedokázal využít novodobého potenciálu. Nejvíc mě zklamal Vader, byl celkově nedotaženej až netahavej.
Vinnetou a Old Shatterhand v údolí smrti (1968)
To silné pouto mezi Barkerem a Bricem, bylo cejtit neustále.
The Gray Man (2022)
Já to viděl před několika dny a popravdě na jedno podívání a konec šmitec. Nic o čem by se dalo dlouze a zajímavě výpravět. Jen musím zmínit, že ta hláška Evanse na Goslinga. Dostaňte Kena, opravdu nezapomenutelná.
Ničitelka (2018)
Snímek hodně temný, v jádru věci dráždivý, vizuálně podmanivý a jako thriller prostě dobře koukatelný. Nicole Kidman překvapuje.
Touha po odvetě (2022)
Snímky naplněné odvetou a pomstou. Mě vždycky šli hodně pod vousy, takhlo mě sedlo jak kurva na hranatej hrnec.
Izolace (2006)
Tak tady jsem se zase náramně bavil. Úžasná a svižná pohodovka, křížená do komedie a hororu.