Recenze (23)
Joker (2019)
Jako fajn, ale trochu prázdné. Natočené i zahrané bravůrně, přesto zkrátka ...prázdné
Premiér (2019) (seriál)
Tak tohle... Tohle... to je nedobrovlná Eutanazie, ty vole... že se mi to je zdálo, že, jo... že jooo!
Upgrade (2018)
Konečně nečekaně dobrý akčňák!
Rivalové (2013)
Není o čem točit, tak se točí přibarvená dramata o nedávných slavných. Na 90% to není, i když formule dobrý a respekt k Nikimu, že za to dokázal sednout znovu tak rychle!!!
Alita: Bojový Anděl (2019)
Mladičká, animovaná, železná... a sakra dobrá, jak tohle asi skončí, že?
Paterson (2016)
Poetické o poetovi plné poezie... super!
Harley Davidson a Marlboro Man (1991)
VHS, simultánní překlad a první akčňáky po pádu komárů... nostalgie
Poslední skaut (1991)
Ledově klidné a přesto drsné hlášky, móda konce osmdesátek, přesto dobrý i dnes
John Wick 3 (2019)
Nekončící řežba se zvětšujícím se objemem rozsekaných. Good! Ale natažené.
John Wick 2 (2017)
Nekončící řežba no.2. Tvář stále bez emocí. Good!