Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Kancl (2005)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Griffinovi (1999)
Californication (2007)
Vincentův svět (2004)
Mighty Boosh (2004)
Všichni se shodnem na tom, že tenhle seriál je vážně na hranici mezi geniálností a trapností. Je to celý tak kýčovitý až je to krásný. Vždyť Fielding a Baratt jsou momentálně asi největší surrealisti v komediální branži, a tak je jasný že každej díl vypadá jako kdyby ho vymejšleli na poušti, obklopený levnýma hračkama a komiksama, nadopovaný hodně silným koncentrátem LSD. Je to jako když se díváš na šílenej kreslenej seriál, kterej ale neni kreslenej. A navíc ty výborný písničky! No, z něčeho tak šílenýho se prostě musel stát kult.
Přátelé (1994)
Pán času (2005)
Mě na to sci-fi moc neužije, ale tenhle Doktor, je fakt frajer. Na konci každýho dílu zůstávám čumět s otevřenou hubou, každej díl by opravdu vydal na samostatnej film. Hlavně se nenechat odradit prvníma epizodama, ty mě občas vysloveně nudili, ale jakmile v druhý řadě nastoupí na scénu Mr. Tennant, tak to dostane koule, ten chlap je fakt Pan herec. Sranda, emoce, dokonalý scénáře, jeden z nejlepších seriálů ever. Fakt! Pátá a šestá řada mi sice přijde už zbytečně moc zamotaná, ale Matt Smith je aspoň fakt vtipnej a Karen Gillian je nádherná.