Recenze (152)
Zlaté oko (1995)
Nemůžu si pomoct, ale tohle je podle mě jedna z vůbec nejhorších bondovek. Nějak se mi zdá, že prvn pokus s Brosnanem nemá nejen svoji tvář, ale ani minimální smysl pro cokoliv. Naštěstí, pak přišly už jenom lepší.
Vlak života (1998)
Komedie, která je vlastně nesmírnou tragédií. U žádného filmu jsem neviděl, aby CELÉ plné kino zaraženě a ztichle sedělo po celé závěrečné titulky a ještě chvíli potom. Mrazivost tohoto filmu to dokázala, a kdo jej uvidí, pochopí proč.
Orel přistává (1976)
Tenhle film táhne úžasně charismatické trio Caine-Sutherland-Duvall (ale ani ostatní nejsou k zahození) takovým způsobem, že je to skoro na 5*, což je vzhledem k tomu, že jinak je to spíš průměr, velký úspěch. Prostě klasika. Nelze než vřele doporučit všem, kdo rádi trochu akce, tajných operací a druhou světovou.
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Je jen pár věcí, na které si udělám čas v případě každé televizní reprízy. Tohle je zaručeně jedna z nich. Prostě koncert, nezapomenutelné, úžasné a nikdy se mi to neomrzí!!!
Team America: Světovej policajt (2004)
South Park je lepší. Tento film sice není vůbec špatný, ale věřím, že často může někoho nudit a občas se to stane i člověku, který jinak styl humoru autorského dua bere. To když už "je to jaksi moc" ve stylu parodovaných předloh. Celkově nářez, ale dokonalé to není.
Svět zítřka (2004)
Nesmí se brát vážně, ale jako sympatická pocta starým filmům odvozeným z ještě starších komiksů. Pak to funguje bezchybně a hezky se na to dívá. Jen na posmrtného Laurence Oliviera se moc netěšte, je tam opravdu jen "na skok".
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Romantická komedie mě většinou moc nebere, ale když je takhle napsaná a zahraná, tak stojí za to vidět. Kaufman je prostě sakra dobrej a herci prostě skvělí.
Co dál, doktore? (1972)
Tuhle komedii prostě můžu kdykoliv. Svěží, vtipné, spád jak má být, nezapomenutelné scény (hořící pokoj, automobilová honička, soud) i dialogy. A ovšem, skvělé herecké obsazení v čele s Ryanem O'Nealem v roli drasticky probouzeného nudného vědce.
Oběti války (1989)
Nějakou chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl na Michaela J. Foxe v naprosto nekomediální roli (kterou zvládá perfektně, škoda, že těch se v dramatech neobjevil častěji), ale pak už jsem sledoval výborné drama o tom, co udělá z lidí válka. Vykolejený Sean Penn i ostatní herci jsou taktéž vynikající.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Příjemně oddechová totální ujetost. Není to normální film, spíš dílo zhuleného štábu, jenž ve své snaze dobře se bavit utratil hodně peněz a vytvořil přitom někdy až montypythonovské filmové situace.