Oblíbení skladatelé (10)
Hans Zimmer
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Rain Man (1988)
Rivalové (2013)
Stačilo by napsat jen "Tři oříšky pro popelku" a stačilo by to, ale to by byla škoda.
Např. "Noc na Karlštejně", "Cirkus Humberto", "Návštěvníci" aaaa... "Včelka Mája"! Co víc dodávat?
Jaroslav Uhlíř
Nejlepší filmy:
Švestka (2001) (divadelní záznam)
S čerty nejsou žerty (1984)
Lijavec (1997) (divadelní záznam)
Petr Hapka
Nejlepší filmy:
Páni kluci (1975)
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Kráva (1993)
To co předvedl naposledy v "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri" (2017) bylo úžasný. A to i před tím se mi ta hudba líbila (Rob Roy, Fargo, Opravdová kuráž). Ale zatímco v minulosti velice dobře doplňoval a někdy byly některé složky filmů lepší (např. Coenovská režie, herecké umění F. McDormand, H. Steinfeld, B. B. Thorntona) tady by to bez toho nebylo ono.
Doporučuji vyhledat: "Billboards On Fire", "Mildred Goes to War" (a hlavně shlédnout).
Robert Rodriguez
Nejlepší filmy:
Sin City - město hříchu (2005)
Kill Bill 2 (2004)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Ennio Morricone
Nejlepší filmy:
Tenkrát na Západě (1968)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Tenkrát v Americe (1984)
Alan Silvestri
Nejlepší filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budoucnosti (1985)
Predátor (1987)
Howard Shore
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
James Newton Howard
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Šestý smysl (1999)
Uprchlík (1993)