Recenze (30)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Tohle je krutá realita Star Wars. Realita, která se odehrává kdysi dávno v předaleké galaxii samozřejmě.. A realitou je, že ne všechno dokáže pár maníků se světelným mečem a vytříbeným smyslem pro humor. Kdepak. Válka je o sebeobětování, kdy hrdinové umírají v naději, že ostatní budou žít. Žádnej hepyend, žádnej ferytejl..
Pokojný bojovník (2006)
"Kde jsi? Tady... Kdy je to? Teď... A kdo jsi? Tahle chvíle..." A kde jste vy?
Dexter (2006) (seriál)
Už tomu bude pár hodných chvil, které jsme před obrazovkami strávili s Dexterem a jeho temným pasažérem, a nevím jak vy, ale já s tím tedy nemíním přestat - alespoň ne do té doby, dokud s tím nepřestanou jeho tvůrci.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Jsem rád, že jsem vydržel utíkat až do konce, protože - ačkoli to mělo svoje "ups and downs" - to stálo za to.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jestli jsem si něčím jistý, tak je to tím, že Sithové se umí mstít ve velkém stylu a George Lucase prostě doprovází síla.. stále.
Minority Report (2002)
Mnozí zde ofrňují nad MR nos a dost možná to je tím, že jejich komentáře jsou z let 2002 - 2005, nicméně já jakožto opožděný divák musím při srovnání se současnou tvorbou Hollywoodu tento film vynášet do nebes. ### A když nad tím tak přemýšlím, nemáte taky ten pocit, že tím všudypřítomným technologickým pokrokem lidstva jen zakrýváme obrovský úpadek jeho inteligence?
Status: Nežádoucí (2007) (seriál)
Snad jediný seriál kvůli kterému jsem si v životě nastavil budík na poměrně časné ranní víkendové hodiny (aspoň na můj vkus), ale co je podstatné - nikdy jsem toho nelitoval. Špioni jsou prostě banda jízlivejch fiflen a je třeba je postřílet (kdo ví, ví..).
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Nevím, zda ostatní hodnotící sledovali seriál v originálním znění či s českým dabingem, nicméně já viděl prakticky všechny epizody s dabingem slovenským a mohu vřele doporučit - ostatně dabing je nejspíš tím hlavním důvodem, proč dávám 5* místo 4 jako většina. Slyšel jsem originál i č. dab., ale ty podle mého postrádají tu pestrost hlasů, která to posouvá ještě o kus výš. Označit "Kosti" za kopii kriminálek CSI může jedině někdo zcela omezený, kdo buď nesledoval jedno nebo druhé. Zjednodušeně CSI: případ > postavy / Kosti: postavy > případ.
Černá mamba (2011)
Asi nejlepší kratkometrážní film jaký jsem zatím viděl. Vykradačka svých vlastních filmů, spousta výbuchů, parádní akce, neotřelý humor, hvězdy první jakosti a hlavně .. bezvadný boty. Tahle delší reklama je splněným snem všech fanoušků Nike (a nejen jich). "..chce zničit mojí střelu. - Nejenom střelu, ale i hlavu."
Odkaz budoucnosti aneb Podivuhodná dobrodružství rodiny Smolíkovy (1968) (seriál)
Jiné děti ulehají do postele, ale Ládínek si jde na střechu nafouknout svojí raketu a putuje na vzdálené světy, kde zažívá dobrodružství ještě neuvěřitelnější než sny. Je to báječná podívaná a to nejen pro děti. Beze všeho můžu říct, že tohle je nejoblíbenější seriál mého dětství (a to už byl i mých rodičů) a s chutí bych se na něj podíval i dnes. A samozřejmě ji nemůžu nevzpomenout "Že já si raději nevzala Pištu Hufnágla." nezapomenutelná hláška, nezapomenutelný seriál.