Recenze (752)
Jurský svět (2015)
Dvojice teenegrů mi byla nesympatická už jak jsem je viděl v upoutávce a já věděl,že mi bude u prdele jestli přežijí a taky že jo. Tihle dva pro mě byli kamenem úrazu,ale ostatní bylo super. 3D jsem si vychutnal a od Godzilly jsem si mohl dopřát další monstra na plátně kin. Odkazy na předchozí díly byly fajn a prohánět se motorkou mezi dinosaury,no komu by se to nelíbilo?
Věc z nitra Země (1981) (TV film)
Takový předchůdce Věci od Carpentera,které se také může pyšnit solidní atmosféru a netradičním prostředím. Mínus je v efektech. Zde moc peněz nebylo,ale o závěrečnou příšeru nepříjdeme a tak si můžeme vychutnat člověka v kostýmu. Nemohl jsem se zbavit,že všechno vypadalo spíše jak triller ze 70.let,ale možná televizní práce se na filmu takto podepsala. Rozhodně se byl nadšený a příjemně překvapený,že jsem našel něco co se Věci podobá. Občas se na to podívám rád znovu uprostřed noci.
Iron Man 2 (2010)
No něco podobnýho jako jednička. První hodinka je v poho a skvěle utíká. S druhou hodinkou už sleduju čas. Co se týká akce,bylo jí více než v jedničce. Jenže v závěru ty honičky robotů mě zklamaly v tom,že jsou krátké a ničení zcela neoriginální,bez nápadů. No jo klasická mega pecka. Nálepka s vysokým rozpočtem a tupé ovci na to chodí jako na zázrak. Je to smutné. Takové prachy a povyku k zcela průměrnému filmu,který nemá již moc nabídnout,ale zase jsem to v pohodě zkoukl,takže 3 hvězdy jsou na místě.
Hulk (2003)
Dal bych i méně než tři hvězdičky protože Eric Bana je strašně nesympatický herec,bylo mi ukradený co s ní bude. To co tuhle nudu zachraňuje je akce,které je dost až ve druhé půlce a solidně jsem se bavil. No ty zmutovaný čokly byly děsný. Nolte to ještě zachraňuje,ale taky se moc nepředvedl, Máte tři možnosti. Pokud jste neviděli původního Hula s Ferrignou tak to máte ještě dobrý. Pokud ano tak buď budete soudit a porovnávat a nebo budete ignorovat. Já se raději vydal třetí cestou. Jinak divný je,že Eric zvětší svůj objem v pase snad třikrát a kalhoty mu neprasknou ani,když kope nebo běhá. Je to sračka,ale počitačové úpravy nedopadly tak zle jak v Mumii se vrací,tam to bylo fakt trapný.
Iron Man (2008)
Downey Jr. byl dobrou volbou,protože je sympaťák vtipnej a to napomáhá filmu. První hodinka utekla rychle,všechno bylo v pohodě ale druhá půlka se táhla a chyběla v ní akce. Když byla,byla malá a neoriginální. Jediné co to zachraňuje jakž takž dobrý scénář,který nenudí.
Rychle a zběsile 2 (2003)
Naprostá pecka od začátku do konce. Tvůrci splnili to co sliboval název. 2 rychleji 2 zběsileji. Už v úvodu je dlouhá automobilová scéna,která je snad dvakrát delší než ta u prvního dílu. Paul se svým černoškým kámošem tvoří mnohem lepší dvojku než s tu s Dieselem a já si mohl vychutnat pořádné béčko plné akce,hlášek a srandy a jak jinak lepší akce,více rozbitějších aut. Sice je pravda,že stejně jako u jedničky tak i tady je plno nesympatických a ošklivejch bab,který si myslí,že jsou sexy jen díky svému exotickému původu,ale ty ošklivý držky,když se člověk nedívá tak se to dá zvládnout. Pro mě o dvě hvězdičky lepší díl a proto za 5. Za 2 větší zábavu.
Rychle a zběsile (2001)
Nijak tyhle autofilmy nežeru,ale tenhle kupodivu mi nabídl solidní scénář a v závěru opravdu dobře natočenou scénu s náklaďákem,která se jen tak nevidí. Paul Walker je docela sympatický,Vin Diesel se nikdy nenaučí hrát a to je možná i dobře. Jinak docela pohoda,dokázal jsem se u toho odpočinout a užít se pohodovej film.
Scooby Doo: Měsíční nestvůra vylézá (2015)
Opět výborný Scooby Doo!
Spettri (1987)
To nejlepší přišlo až ke konci. Donald Pleasence je dodnes profesionál,ale celý film neutáhne,když nemá tolik prostoru. Hudba je skvělá,italské syntezátory a lehký melodický zpěv něco jako "lala lala" taktéž. Asi jsem měl nějakou ořezanější verzi,protože nějakých gore nebo extra efektů jsem se nedočkal,ale příšera byla fajn.
Anthony II (1989)
I já se přidávám k nízkému hodnocení. Kdyby to bylo aspoň napínavé tak by mi absence monstra ani tak nevadila,ale ono je to spíš nudnější. Dětský představitel byl otravný,rád chodil do sklepa trochu si pobojovat s obludou se,které stejně moc nevidíme,aby to ke konci do rukou vzal spíše jeho tatínek. Jo posledních 15 minut bylo dobrých a po efektové stránce zvládnutých velice dobře a to bude asi ten důvod,proč mu dávám 2 hvězdičky.