Recenze (161)
Micimutr (2011)
Nic jsem od toho neočekával a dělal jsem dobře. Pohádka naprosto o ničem a jako film totální selhání. Ach, kde je ta doba, kdy české pohádky byly opravdu něco. No snad to zítra Tajemství staré bambitky vytáhne :))
Den zrady (2011)
Zajímavý kousek. Jak se tu již píše, film do půlky funguje spíše jako zainteresování do daného prostředí volební kampaně a seznamuje nás s postavami. Ale pak ejhle, zlomový bod, který jsem opravdu moc nečekal a najednou je vše naruby. Film mě opravdu bavil, hlavně díky hereckým výkonům a scénáři (hudba taky velmi dobrá). Byly by to 4 hvězdy, ale za skvělého (jako obvykle) Ryana a milé překvapení E.R. Wood dávám 5* :)
Mistrovský plán (2011)
Taková pohodová komedie a Eddie konečně slušně bavil. Dobré 3 hvězdy.
Netvor (2011)
Náhodou, není to zas tak špatné. Jistě nejde o nějakou plnohodnotnou adaptaci původního příběhu, ale na odreagovaní proč ne. Alex byl v pohodě (možná proto, že většinu filmu byl právě Beasty), Vanessa působí vcelku mile. Ostatně jako film. Neříkám, že je to skvělé ale nad 60 % určitě, proto dávám o hvězdu navíc (takže 4), aby se to tu trochu zvedlo (což se nepovede).
50/50 (2011)
No nemá cenu to vlastně ani komentovat, neboť je to tak skvělý film, že se pro to hledají těžko slova. Skvělé procítění (a že těch pocitů tu je), herci a i pozitivní závěr, za který jsem v tuto chvíli rád, protože poslední dobou potřebuji právě podobné pozitvní filmy. :)
Válka Bohů (2011)
Musím říct, že mě to překvapilo. Jistě, stále je to místy nelogický film, kde děj neznamená tolik jako vizual. Ale přesto se řadí k lepším filmům svého žánru. Dokonce i ten děj vcelku ujde a na tom jak jsem se obával, že to bude průšvih i vše ostatní včetně herců šlo. Jistě, obecně jsou 4 hvězdy asi moc, ale jako žánrovka si je zaslouží. Add. one star down
Jeden den (2011)
Váhal jsem mezi 4-5 hvězdami. Volím vyšší počet a to právě za zde kritizovaných posledních 20 min. Některé scény bych taky vystřihl, nejsem zastáncem situací ve filmu na efekt, které se z člověka snaží vymáčknout slzu za každou cenu na úkor kvalit. ALE to se mi zde nestalo, naopak byl jsem dojat. Možná jsem měl slabší den, a nebo to byl den určený tomuto filmu- právě ten Jeden den :) .
Čistá duše (2001)
Ve všech aspektech naprosto výborný film. Skvělý herci,hudba,scénář,režie, ale to by nevzniklo nebýt pravdivého námětu, který je obdivuhodný- pan Profesor Nash má mou úctu.
Nepřítel státu (1998)
Velmi povedený thriller se strhujícím tempem. Ale pro mě to plný počet není ( ani skvělý Will to nezachrání). Co mi nejvíc vadilo, byla jistá nelogičnost, se kterou se asi setkáváme ve většině podobných filmů.
Americký gangster (2007)
Velmi povedený "mafiánský" film ze 70. let v New Yorku. Atmosféra je naprosto vystihující a skvělý Denzel a Russel dodávají filmu patřičné charisma. Mám chuť si po letech zahrát Mafii :D .