Recenze (719)
Americký zabiják (2017)
Bohužel jsem podle traileru čekal úplně jiný film. Ale dívat se na to rozhodně dalo (zvlášť díky postavě Michaela Keatona). Zabaví a nezanechá negativní ani pozitivní dojem.
Daredevil (2015) (seriál)
Oproti první bídné sérii je druhá série super jízda. Daredevil sice stále působí jako přihlouplé děcko a to, co se zřejmě tvůrci snaží umělecky ztvárnit jako rozpolcenost, působí spíše jako infantilita. V první sérii zachraňovali děj a zajímavost seriálu dobře zahraní padouši. Ovšem druhé sérii jednoznačně vládnou Punisher a Elektra. Netuším, jestli postavu Punishera tak skvělé ztvárnil Jon Bernthal, a nebo ji tak skvěle napsali scénáristé, V každém případě si svůj seriál Punisher plně zasloužil. A díky jemu a Elektře se seriál vyšvihl z nudnější protahované podívané (1. série) do seriálového nebe, kdy člověk jen lituje, že tolik akce a napětí museli tvůrci nacpat do pouhých 13 dílů.
Daredevil - Season 2 (2016) (série)
Oproti první bídné sérii je tohle super jízda. Daredevil sice stále působí jako přihlouplé děcko a to, co se zřejmě tvůrci snaží umělecky ztvárnit jako rozpolcenost, působí spíše jako infantilita. V první sérii zachraňovali děj a zajímavost seriálu dobře zahraní padouši. Ovšem druhé sérii jednoznačně vládnou Punisher a Elektra. Netuším, jestli postavu Punishera tak skvělé ztvárnil Jon Bernthal, a nebo ji tak skvěle napsali scénáristé, V každém případě si svůj seriál Punisher plně zasloužil. A díky jemu a Elektře se seriál vyšvihl z nudnější protahované podívané (1. série) do seriálového nebe, kdy člověk jen lituje, že tolik akce a napětí museli tvůrci nacpat do pouhých 13 dílů.
Daredevil - Season 1 (2015) (série)
První série je o nesympatickém nerozhodném joudovi, co běhá po městě s pirátským šátkem přes oči. Bohužel ani jeho přítel právník a jejich "sekretářka" nemají moc prostoru do seriálu zasáhnout. Tak jedna hvězda za slušné bojové scény a jedna za skvělé záporáky, jimž kraluje Vincent D'Onofrio. Naštěstí je druhá série úplně jiná jízda :-)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
O dvě třídy lepší než první Kingsman. Jen maličký kousek a už bych dal 4*. Snad by stačilo ubrat trochu scén s mlýnkem a trochu trapnosti v počátečních scénách Eltona Johna. Skvělá Halle Berry na rozdíl od Julianne Moore dokonale maskuje svůj skutečný věk.
Wind River (2017)
Přiznávám hvězdičku navíc za krásnou krajinu a zajímavé prostředí. Slušná ničím nepřekvapující krimi.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Další víceméně zábavná variace na Vlka z Wall Street. Není to nijak hlubokomyslné a pořád nějak nechápu, proč lidé stále pokračují v "podnikání", když sami už neví kam schovávat peníze :))) Snad to jednou pochopím a nejlépe z vlastní zkušenosti.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Vůbec to není řemeslně špatné. Film ubíhá, postavy se příjemně střídají (smrt Carrie zákonitě dodává filmu nostalgické vzpomínky na předchozí díly). Ale to v čem má film velké mínus, je absence jakéhokoli posunu celé ságy. Vlastně se neděje celý film nic zásadního a příběh stagnuje. Hezké, ale o ničem.
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Takový vcelku neškodný mix známých pohádek až s přílišným moralizováním na úkor zábavy. Po slibnějším rozjezdu se druhé dvě třetiny až chvílemi nepříjemně pomalu vlečou a upadají to čím dál většího klišé a stereotypu.Díky Bohu (nebo Luciferovi) za tabatěrku s plamínkem ...
The Orville (2017) (seriál)
Po počátečních rozpacích z 2-3 dílů, kde byl zbytečně použit i fekální humor, se seriál kvalitativně změnil z pokusu o parodii na vtipný startrekovský klon. V některých dílech byly až kouzelně zajímavé nápady, které by si "pravý" Star trek ani nedovolil naznačit či dokonce dotáhnout. Skvělá zábava :-)