Recenze (721)
Bezva ženská na krku (2016)
Předem chci napsat, že ty 3* jsou spíš 4. :-) Bohužel scénář a nelogičnosti mi zabránily dát čisté 4. Tak dlouho jsem ještě v hodnocení neváhal, hlavně díky opravdu excelentnímu Ondřeji Vetchému. Na české poměry výborná zábava. Nic moc přemýšlivého ve stylu Teorie tygra, ale nic tak stupidního jako Kameňáky. Prostě pohodové 2 hodinky v kině a občas i hlasitý smích. Trochu slabší výkon Petry Hřebíčkové nahradil nejen Vetchý, ale i Miroslav Táborský.
Captain America: Občanská válka (2016)
Zatím z mého pohledu nejslabší "avengerovka". Hlavně proto, že když to je servírováno jako sólovka, je tam úplně zbytečně 10 dalších Avengers. Potěšil mě ale střet na letišti, kdy se vesele hláškovalo, a to hlavně díky Spidermanovi a Antmanovi :-) Dále musím vytknout úvodní bojové scény filmu a potom závěrečný střet Ironmana s Kapitánem Amerikou, kde mě, na rozdíl od zbytku filmu, zarazilo místy až moc amatérské počítačové zpracování. Tím ale výtky končí a určitě to není špatný film, jen je prostě horší než předchozí kousky světa Avengers.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Za mě rozporuplné. Hezké efekty, trapní netvoři, skvělá Eva Green, trapný Samuel Jackson a tak bych mohl pokračovat. Na každou skvělou věc připadla jedna trapná. I celý film přeletoval od podívané pro dospělé k dětskému klišé. S odřenýma ušima 3*.
Millerovi na tripu (2013)
Nic moc jsem nečekal a snad i díky tomu jsem se výborně bavil. Novodobé ztvárnění rodiny Griswoldů a jejich "bláznivých dovolených" se mimořádně vydařilo a Jennifer Aniston dávno není jen bláznivá Rachel z Přátel, ale zahraje opravdu cokoli. Celá rodinná čtyřka si herecky opravdu skvěle sedla a tak i já dávám za 4*.
Oko dravce (2008)
Hodně akce, hodně dobrých herců, hodně vykradených motivů z jiných filmů a hodně přitažené za vlasy... Rád jsem se podíval, ale je mi jasné, že už se na to znovu dívat nikdy nebudu.
Killjoys: Vesmírní lovci (2015) (seriál)
sympatická hlavní hrdinka je asi jediným plusem. Jinak laciná šmíra neschopného komparsu a nudných kulis seriál ubíjí.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Opravdu jsem se snažil vydržet, ale po 5 epizodách to vzdávám. Absolutně nesympatická hlavní postava. Ostatně nejen hlavní "hrdina", ale i celý seriál, působí jako reklama na braní fetu s podrobným návodem. Máš psychické problémy? Potřebuješ zvládat práci? Chceš sbalit pěknou babu? Chceš zničit nadnárodní společnost? Nic není problém s trochou morfia, Jedna hvězda za slušně hrajícího Christiana Slatera.
Preacher (2016) (seriál)
Začátek plný pomalejších dějových říček a potůčků se v závěru spojí v mohutnou dravou řeku spějící k excelentnímu finálnímu vodopádu. Joseph Gilgun jako Cassidy sice jednoznačně svou zábavností převyšuje všechny postavy seriálu, ale neméně vynikající je i Jackie Earle Haley (Guerrero z Human Target) v roli majitele jatek a tajemný Cowboy, kterého ztvárnil Graham McTavish. A samozřejmě i vtipně zmatená dvojice "andělů" Anatol Yusef a Tom Brooke. Oproti komiksu méně krve (a ne že by s ní produkce zrovna šetřila :-)) a žádná nahota. Přesto jednoznačně pro publikum 18+
Centrální inteligence (2016)
Film ničím nenadchne, ale ani neurazí. Na druhou stranu by Rock měl hrát v nápaditějším filmu. Odpolední pohoda, ale zítra si nebudu z filmu pamatovat asi nic.
Pan kritik (2014) (seriál)
Velice nevyvážené díly. U 30% se člověk náramně pobaví, ale u 30% se zároveň nesmírně nudí.