Recenze (174)
I Am Bolt (2016)
Vždycky jsem si myslel, že je to naprosto bezstarostnej týpek, s obrovskym talentem, kterej se baví atletikou.. a nikdy by neřek "JÁ jsem ten nejlepší!! Nikdo jinej, jen já!". Bohužel to tak úplně není.. Ale ono to asi jinak nejde při sportu na takové úrovni a při takovém úspěchu. I tak moje sympatie neztratil. Legend forever...
Svět podle Daliborka (2017)
Víš kdo je největší nácek ??! ... Židi!! ............................................ Neuvěřitelný!
Whiplash (2014)
Moc nevím jak hodnotit. tři* je málo, čtyři* skoro moc.... Ve všech směrech výbornej film. Obvzlášť pak hudba a výkon J. K. Simmonse, jen mě to prostě nechytlo tak jak filmy za 4* a 5* chytaj.. Možná mi snížil hodnocení i nesympatickej hlavní "hrdina" , ale hlášky Terence Fletchera ho zase zaručeně zvedly. Necham 4*.
Hora mezi námi (2017)
Čekal jsem mnohem víc. Bohužel.. Začátek slibnej, ale survival drama s jemnou milostnou zápletkou se nekonalo. Konec to pak celý zabil. Na mě moc viditelných chyb a moc romantiky. Škoda.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Když jsem před třemi lety psal, že Jacksonovu parádu jen tak někdo nepřekoná, vážně jsem nečekal, že se někdo v nejbližší době pustí do king konga znova. A je to tu. Navíc zasazený do období války ve vietnamu a ještě se Samuelem L. Jacksonem. To sem si vážně nemoh nechat ujít. Byla to akční paráda a já se celou stopáž bavil. Ani mi nevadilo že byla vynechaná "newyorská" pasáž a už vůbec ne, že se tentokrát kong nezamiloval. Přesto se nemůžu vyhnout srovnání a v tom pořád vyhrává opičák Petera Jacksona. Prostě mi jen byl mi sympatičtější a vypadal líp. Asi pro to o hvězdu míň. Jinak paráda!
Orel Eddie (2016)
Malarkey to za mě řek všechno. Já ještě jednu hvězdu přidam a modlim se za víc takových pohodových filmů.
Kosti a skalp (2015)
Velká dlouhá nuda a pár brutálních scén nakonec. Čekal jsem mnohem víc.. čekal jsem přes dvě hodiny a pak sem byl hodně zklamanej.
Taboo (2017) (seriál)
Hoodně silný čtyři hvězdy. Toma Hardy ve velkej formě, těšim se na každej další jeho projekt a je mi i celkem jedno, že to bude další převlečenej bručoun Mad Max.
Warcraft: První střet (2016)
Jako hrou naprosto nepolíbený jsem se celkem dobře bavil. Dobrá fantasy, ale o srovnání s Pánem prstenů, nebo Hrou o trůny nemůže být řeč.
Pustina (2016) (seriál)
Mooc dobrá minisérie. Jen trochu škoda toho konce, člověk kterej to celý sleduje, těší se, a do poslední chvíle netuší, prostě čeká ve finále větší bombu. Nebo aspoň já.. Ale rozhodně silný 4. Ze záběrů na uhelnou pánev, kterou mají něktěří přímo za barákem, člověku mrazí.