Recenze (1 034)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tohle prostě jo, Quentine, Ty jseš ďábel !!! Všechno do sebe nádherně zapadne, kdo v tom má zmatek, at' si to pustí znova.
Proč? (1987)
"Váš občanský průkaz !" - " SPARTAAAA !!! "Natočeno podle skutečné události z roku 1985, kdy fandové spartičky jeli podpořit svůj klub do Bystrice. Podobné věci se prostě stávali, byla dřív taková kultura fandění. Nejenom rozbíjení vlaků nebo jiných zařízení, ale třeba rabování benzínek atd. Karel Smyczek to vystihl celkem dobře, výborné herecké obsazení, působí to realisticky. “Se Slávií jdi do prdele, dědku !!”
Kill Bill (2003)
Když jsem na to šel do kina, nečekal jsem od toho prakticky nic, podle ukázek se mi do toho ani moc nechtělo. Po dvou hodinách, kdy jsem z kina odcházel, už jsem se nemohl dočkat, kdy bude pokračování. Quentin prostě nezklamal, klasické střídání kapitol, výborná hudba, občas se zasmějete. I ta animovaná pasáž byla good. Místy sice trošku přehnané co se týká krve, ale k Nevěstě v PussyMagonu to jinak nejde.
Kmotr (1972)
Už jen to, že se film naprosto vyrovnal knize mluví za vše. Bravo !
Četnické humoresky (2001) (seriál)
První dvě série vynikající, v té třetí pár dílů trošku pokulhává, ale pořád je to velice humorné. Díky moc panu Moskalykovi za tento seriál.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Vacátko, Bouše, Brůžek, Mrázek - nejlepší mordparta v dějinách českého filmu. Výborná atmosféra staré Prahy, zločinci a jejich doupě Jedová chýše, nechybí humor a napětí. Už úvodní znělka přitahuje tak, že to prostě musíte dokoukat až do konce. A herecké obsazení netřeba komentáře, celkově jedním slovem prostě FANTAZIE !
Devátá brána (1999)
Skvělý Johnny Depp, výborná hudba, dobrý příběh. Ten film mě prostě chytil od začátku až do konce.
Černí baroni (1992)
Knížka skvělá, film taky. Nezapomenutelné hlášky, které znám nazpamět'. Viděl jsem to snad dvacetkrát, ale nikdy to neomrzí.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Skvělý seriál, každý týden jsem se nemohl dočkat, až bude k dispozici ke stažení nový díl. První tři série luxusní, co se týká čtvrté, tak v těch posledních dílech bylo na můj vkus až moc zvratů, ale pořád super. Škoda, že se neuvažuje o další části, určitě je v čem pokračovat, třeba rozvinout příběh Gretchen, která skončila ve vězení
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Další z řady skvělých českých komedií. Výborné obsazení, supr hlášky, cestování v čase. To stojí za shlédnutí.