Recenze (3 573)
Sedm zlatých upírů (1974)
Už "The Satanic Rites of Dracula" jel na "nové vlně" stylizačního "Dracula" hororu a není tomu jinak v o rok starším pokračování, kdy se studio Hammer podívalo na východní část polokoule. Prvních 60 minut je takových rozehřívacích a pak se to konečně rozjede! Se stopáží 85 minut jsem byl u tohoto druhu snímku celkem solidně spokojen. 55%
The Satanic Rites of Dracula (1973)
Je pravdou, že ke konci kariéry studia Hammer docházel poněkud dech s nápady. Zase na druhou stranu inovace ještě nikomu neuškodila a tak se hrabě Drákula vydal řádit do ruchu velkoměsta, který vyměnil za poklidný les Transylvánie. Já jsem byl potěšen a mohu doporučit a to nejen za tahouna filmu Petera Cushinga. 70%
Ďáblova dcera (1976)
Možná už dohasínající hvězda Hammerů, ale já jsem si to užil dostatečně. Satanisté vždycky byli, jsou a budou, takže je toto téma neustále v kurzu nehledě na to jestli je 19. nebo 21.století. 75%
The Skull (1965)
Markýz de Sade a jeho proslulá lebka, která dokáže divy s lidským chováním. Bohužel tato tématika mě osobně neuchvátila a zpracování bylo takové neslané nemastné. Nevím, třeba se mi bude příště film líbit. 40%
The Reptile (1966)
Jeden ze zajímavých nápadů od Hammerů! Velmi slušný příběh, herecké obsazení i "hadí příšerka". Já jsem se pobavil v kladném slova smyslu a všem Hammerákům mohu vřele doporučit! 80%
The Last Man on Earth (1964)
I na svých 85 minut stopáže se tento "poklad" nehorázně táhnul. Tématika je úžasná, hlavní představitel též, atmosféra hutná, ale toto kouzlo se po 30 minutách vytrácí a už jen chcete vědět, jak to dopadne....ale i tak to má na svou dobu vzniku úžasnou formu! 70%
The Gorgon (1964)
The Gorgon se zprvů tváří jako nevinný gotický horor, ale pak se mění v běsnící příšeru, která se nezastaví před ničím! Hammer opět uhájil svoji pozici v kvalitním díle své rozsáhlé filmové tvorby! 75%
Lo spettro (1963)
The Ghost (Lo Spettro) je bohužel pro mě ze stáje Hammer, velkým zklamáním. To co ze začátku svižně funguje a šlape jako promazaný stroj, tak se ke konci táhne jako nudný tuctový projekt, kde Vás nudí každá vteřina tohoto snímku. 40%
Kletba vlkodlaka (1961)
Hammer produkovalo méně kvalitní i velmi slušné snímky! Tenhle bych za sebe zařadil do té druhé kategorie. Zde se mladý kluk stává nechtěně Werewolfem a tak dobrodružství s barevnými a zvukovými efekty může začít! Pokud však nejste příznivcem "B"éčkových Hammerů, tak toto dílko můžete klidně (radši) vynechat. 70%
The Abominable Snowman (1957)
Jeden z těch "lepších" snímků studia Hammer. Celou dobu jsem se těšil na Yettiho a dočkal se zajímavého pojetí! 75%