Recenze (858)
Odpolední směna (1984)
velmi slabé 2hvězdy
Zlo nikdy nespí (2016)
Děsná kravina
Skalpel, prosím (1985)
Dobrý příběh z nemocničního prostředí z doby, kdy jsme ještě uměli točit filmy. Zajímalo by mně, kam se to podělo
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Poprvé jsem to sledovala dost ledabyle a byla jsem nespravedlivá -zvedám hodnocení
Paříž počká (2016)
No-co na to říci-toho seladona bych už po té společné večeři kopla do zadku a dojela bych do Paříže vlakem. Nepřišel mi jako průvodce, ale blbec, co se vytahuje. Choval se k Anne jako k sedmileté a pořád shazoval Američany a vyzdvihoval Francouze. Žena po 20ti letém manželství se nechá oblbnout takovým šaškem? Tomu nevěřím, nejsme tak hloupé.Už po scéně. kdy bonzuje na manžela, bych mu vylila víno do xichtu a odešla třeba na stop. Nebudu hodnotit, protože jsem to vydržela sledovat jen 40minut a vzdala jsem to. Snímek zcela jistě pokračuje ve stejném duchu.
Láska bez bariér (2018)
Krásný film a klidně mohl trvat déle :))) čistá 5
Rachel se vdává (2008)
Asi tak. Koukala jsem na různé sestřihy nějaké svatby a nějakých lidí, kteří mi byli u prdele. Vypadalo to,že prostě sbalili na ulici pár lidí a řekli jim, ať se tváří, že jsou na svatbě. Proslovy trapné. Ani jedna postava se mi nelíbila. Nastávající manželský pár se zřejmě seznámil den před tím. Žádná chemie-vůbec nic. Ztráta času-jedna hvězda za Anne-ačkoli princezny jí jdou mnohem lépe. Korunu všemu dodal ženich svým zpěvem na obřadu, i když nejspíš v originálu zněl lépe-tohle dabing nezvládl :(
Za zrcadlem (2018)
NO jednou se na film kouknout určitě dá. Docela mě zajímalo oč jde. Myslím, že se raději motelům vyhnu :) 50%
Elitní policajtka (2016)
Přece jen jsem se trochu pobavila,ačkoli bylo víc trapných scén. 45%
Konečná (2013)
100x ohrané téma o šerifech na malém městě, ale tohle byla pecka :)