Recenze (861)
Za zrcadlem (2018)
NO jednou se na film kouknout určitě dá. Docela mě zajímalo oč jde. Myslím, že se raději motelům vyhnu :) 50%
Elitní policajtka (2016)
Přece jen jsem se trochu pobavila,ačkoli bylo víc trapných scén. 45%
Konečná (2013)
100x ohrané téma o šerifech na malém městě, ale tohle byla pecka :)
Cesta bez návratu (2017)
Arnie to podle mého názoru zvládl na výbornou. Taky je už čas aby zahodil pistole a granáty-tady dokázal, že zvládne i dramatickou roli, i když mu docela pomohlo, že viník jeho tragedie byl tak nesympatický. Litovala jsem oba.
Amélie z Montmartru (2001)
Je mi to vážně líto. Asi jsem přestala snít, anebo jsem to nikdy neuměla.Tahle slátanina mi připadala připitomělá. No jak říkám závidím všem, kteří to umí. Život, který žiji se mi nelíbí, jsem ale příliš zbabělá abych s tím něco dělala.Snění jsem dávno pověsila na hřebík.
Zločin z lásky (2010)
Upřímně nevím, co to mělo společného s láskou spoiler: Jedna čůza vystřídala jinou a byla ještě horší,než ta původní.
V pasti (2018)
Není mi moc jasné, co bych musela vidět, abych se okamžitě snažila zasebevraždit :(
Vadí nevadí (2018)
Viděla jsem už větší kraviny a tady se mi líbil černohumorový konec :D
Profil zločinu (2009) (seriál)
Tenhle seriál se naprosto vymyká všem jiným na podobné téma. Nabyla jsem dojmu, že většina obyvatel Francie jsou asi psychopaté :D
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Tak pěkný pohádkový příběh jsem vážně nečekala-naši bratři bodují :)