Recenze (2 442)
Boj o moc (2018) (seriál)
1. série: Neuvěřitelný kolotoč emocí a intrik. Seriál, který jsem vynechal, protože jsem myslel, že půjde o hraní si na chytrý a vtipný nebo hůř vážný ekonomický seriál, který bude nudný jako třikrát řečený Babišův slib, ale místo toho je to Hra o trůny v moderním době. Vrstevnaté až do jádra planety. 4. série: Musím říct, že ona souhra hrůz a neustále intriky dokázaly být už v něčem ohrané. Ne nijak extra příšerně, ale že bych měl pocit, že sleduju echt originál, to se úplně říct nedá. V každém případě i Madsen, který podle mnohých vše ožil, mi připadal spíše zdlouhavý a těžko uchopitelný se svým příběhem. Trochu chaos. I tak se jedná o skvělou sérii jako každou jinou. A kdo by kurva řekl, že budeme mít seriál, který bude od počátku do konce prakticky bezchybný? Strhující, zábavné, vtipné až zvráceně. 4. série: Musím říct, že ona souhra hrůz a neustále intriky dokázaly být už v něčem ohrané. Ne nijak extra příšerně, ale že bych měl pocit, že sleduju echt originál, to se úplně říct nedá. V každém případě i Madsen, který podle mnohých vše ožil, mi připadal spíše zdlouhavý a těžko uchopitelný se svým příběhem. Trochu chaos. I tak se jedná o skvělou sérii jako každou jinou. A kdo by kurva řekl, že budeme mít seriál, který bude od počátku do konce prakticky bezchybný? Strhující, zábavné, vtipné až zvráceně.
Boj o moc - Série 1 (2018) (série)
Neuvěřitelný kolotoč emocí a intrik. Seriál, který jsem vynechal, protože jsem myslel, že půjde o hraní si na chytrý a vtipný nebo hůř vážný ekonomický seriál, který bude nudný jako třikrát řečený Babišův slib, ale místo toho je to Hra o trůny v moderním době. Vrstevnaté až do jádra planety.
Tár (2022)
Extravagance, co na mě moc nezaútočila. Nevycházel na mě ten bod, kdy měl. Síla díla mě míjí.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Jako proč ne. Občas jsem se zasmál. Občas to byl bizár. Kdybych byl větší fotbalový fanda, tak asi osloví víc. Super obsazení.
Stínohra (2022)
Hodně podceňovaná syrová záležitost, která si za mě rozhodně svou originalitou na české poměry a styl pojetí nezaslouží 59 %.
Johnny (2022)
Chápu princip. Chápu všechno. A film v něčem funguje. Ale přijdu si jako magor, že jako jeden z mála asi vidím, jak strašně to bylo uspěchaný. Strašně zkratkovitý a hrozně povrchní. Cápek si postaví hospic, nikdo neví proč, nikdo neví, proč to sere biskupa, nikdo neví, jak se chlápek dostane domů ke krádeži. No prostě strašně nahodilá věc. Hezký příběh, ale mišmaš byl v něčem přes čáru.
Avatar: The Way of Water (2022)
Nečekaně jasné sdělení. Člověk docela i pochopí co trvalo takovou dobu. V kině muselo být neuvěřitelné. Tensvět je v něčem neuvěřitelný. Filmu jsem přál úspěch a jsem rád, že byl nějak doceněn. Film je svůj. Vlastně zvláštní. V něčem dlouhý. Hlavně zase šlo o to pokořit hranice techniky. Ale i ta myšlenka tam je. Jinak ale prostě klišé.
Na nože: Glass Onion (2022)
Takový patetický a primitivnější bratr prvního dílu. Už styl jak je pojatý příběh je v něčem zvláštní a více krátkozraký. Má to svou atmošku, jako jakákoliv detektivka ve stylu Agathy Christie. Ale mnohdy budou prostě nepřekonané.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Blbinka. Až podezřele podobná nedávnému Reinfieldovi v nějakém poselství. Jinak klišé. Je ale super vidět, jaká se z toho dá udělat prdel. Scéna na drogách - pecka.
James May: Náš člověk v... - Itálii (2022) (série)
Jako u Japonska, milé, informativní, občas i nečekaně zábavné a hezky funkční. Těším se na další stát.