Recenze (297)
Yehi Hai Zindagi (2005)
Bollywood ve své krystalické podobě. Více jak dvouhodinová délka patří k dobrému standartu, v tomhle případě dosahuje hranice (ne)únosnosti. Zápletka je nesmyslnější, než kdy jindy (tím myslím než u ostatních filmů vydaných ve zlaté bollywoodské kolekci z Levných knih). Nevím, jestli jsem se málo soustředila, ale již po dvaceti minutách jsem se neorientovala v houfu nápadníků? taněčnice Vasundhary. Nicméně zmatený oficiální text distributora napoví, že chyba asi nebude jen v mé nepozornosti...
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Rychle zapomenutelný slepenec. Některé dvojice byly fajn (prostituka na cígu, týpek se slečnou na maturiťáku, dědánek s babánkou), ale postrádalo to lehkost (což by měl být základ krátkých povídkových příběhů, ne). Joo pojďme natočit něco ve stylu Paris, je t´aime, mohlo by se to odehrávat třeba v New Yorku a podílelo by se na tom víc režisérů, tak joo.
Muto (2008)
Video ke zhlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=uuGaqLT-gO4
Agora (2009)
Zajímavý film především proto, že se snaží zachytit krátký výsek dějin v celém dobovém kontext - filosofie, politika, náboženství, historie - rozpad římské říše a počátek středověku, zničení alexandrijské knihovny, kanonizace prvních mučedníků... I když jde spíš o komorní dílko, které zachycuje především život filosofky Hypatie a jejích žáků, divák rozhodně nebude ochuzen o skvělé kostýmy a "realistické" kulisy (díky bohu za digitální triky, doba kašírovaných interiérů a papírových měst snad definitivně pominula). Tragický život Hypatie je tak trochu přebit náboženskou linkou, jak se křesťanství stává oficiálním náboženstvím, církev stále víc vystrkuje růžky, až dochází k nevyhnutelnému masakru mezi židy, křesťany a pohany, ale bylo to nesmírně zajímavé a obohacující.
Magion (1984) (pořad)
Jak jinak ohodnotit pořad, ve kterém dávali Willyho Foga ;)
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Z tohodle by si ublinknul i Dan Brown.
Živoucí mrtvola (1967)
Nejdelší automobilová honička v dějinách kinematografie, hudební spektrum toho nejširšího záběru, spleť několika filmových žánrů dohromady, břišní tance před vysátím oběti a mnoho dalších, na vás čekají v tomto neskutečném filmu.
Zátoka (2009)
Smutný dokument (místo skoro až drama), který ke své působivosti nepotřebuje data, tabulky nebo grafy. V tomto případě je pro mě svět černo bílý a žádnou druhou stranu k tomu nepotřebuji. A David na závěr potešil.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Popelník? Děkuji, ale nekouřím, je to hnusný zlozvyk. ... Tvoje pistole mě tlačí do kyčle.
Tajný deník call girl (2007) (seriál)
Sariálu by slušela jedna sezóna, namísto tří (komentář napsaný 28.2.2010) a více. Děj již po pár dílech ztratil spád a šťávu a sexu je žalostně málo. Namísto pobuřujícího seriálu, který nebudou vysílat před desátou, se divák dočká téměř brazilské telenovely.