Recenze (24)
Metanol (2018) (TV film)
Skvěle natočeno a zahráno.
Vodník (2019) (seriál)
Seriál se mi moc líbil. Bylo to skvěle napsané i zahrané, atmosféra hustá, že by se dala krájet. Možná by se vše dalo natočit v jednom dílu, ale ten příběh byl tak těžký, že já osobně jsem třeba první díl vstřebávala několik dní.
Den pro mou lásku (1976)
Kdykoli v televizi běží tento film, přepínám. Je to tak silný příběh, že po narození mých dětí jsem ještě nenašla odvahu, abych ho viděla znovu. Možná je to i tím, že je natočen podle skutečné události a autorka se tímto způsobem pokusila vypořádat se svou velkou bolestí.
Svědectví mrtvých očí (1971)
Skvělé obsazení, moc dobře napsaný scénář. Miluju tuhle krimi.
Dvojníci (2016)
I když je to komedie spíše pro nenáročného diváka, bylo to příjemné překvapení. Film má spád a bavila jsem se od začátku až do konce.
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Bylo to velké zklamání. V upoutávce na film jsou, bohužel, použity veškeré vtipné momenty z filmu, takže pak už se není čemu smát. Děj filmu nijak nezaujal, po půlhodině přišla obrovská nuda.
Hodinový manžel (2014)
Fronta v kině, v sále nacpáno k prasknutí a pak smích od začátku až do konce. Myslím, že některé hlášky z tohoto filmu určitě zlidoví :-) Ale běžte se přesvědčit sami...
Manželské etudy (1987) (seriál)
Skvělý dokumentární seriál. Některé osudy mne velmi zaujaly. Helena Třeštíková navíc dostala příležitost tento výborný nápad ještě povýšit zmapováním situace jednotlivých rodin po revoluci. Najednou už všichni nemají stejné možnosti. Rozhodují také schopnosti a příležitsti, kterých se umíme chopit a nebo je promarnit.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Tak jako mám slabost pro Poirota, považuji Vraždy v Midsomeru za jeden z nejkvalitnějších kriminálních seriálů dnešní doby. I prostředí anglického venkova s typickou hudbou udělají tu pravou atmosféru pro pořádnou záhadu.
Northangerské opatství (2007) (TV film)
Trochu mi celý příběh připadal jako pohádka, ale byl pěkně natočený a zahraný.