Recenze (507)
Overlord (2018)
Nevím, jak je myšleno zdejšími uživateli výrazivo "pořádné tempo", když téměř hodinu se v tomto filmu skoro nic neděje...Pak se docela koukatelně dějství rozjede, ale radostí nad tímto vychvalovaným dílem nevýskám...Počítačové hry nehraju, ale místy mi připadalo, že sleduji nějaký stream z dávného Wolfensteina... Silnější 2 hvězdy za občasné krvavé výjevy.
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Zástupce čistého žánru - Kinder horror...Nicméně, skvělá lokace, taky bych chtěl podobný lunapark navštívit.
Skleněný (2019)
Těšil jsem se na něj, ale odcházel z kina trochu rozhozený...Sebevědomý závěr, který mi režisér nabídl, jsem moc nepobral...McAvoy opět předvedl neskutečný výkon a z trojice hlavních hrdinů byl příliš vyčnívající, ale děj filmu byl zajímavý prakticky jen díky němu...Willis nevýrazný, Jackson brilantní mistr slova, měl mít víc prostoru...Škoda takto divně uzavřené trilogie... 40%
Mistr popravčí (2015) (seriál)
Docela koukatelné, 10 dílů rychle uteklo, neotravní herci a pěkná úvodní píseň...
The Veil (2016)
Děj, který se točí okolo sekty a jejich šíleného vůdce, to mne udrželo v pozornosti...Koukatelné...60%
The Drownsman (2014)
Jak utopit dr. Mráčka aneb kanadský remake...Celkově podprůměr.
La Traque (2010)
Váhává trojka...Horrory s divočáky člověk aby na jedné ruce spočítal, ale tohle byla zajímavá podívaná...Škoda, že prasátka nebyla pořádně vidět, ale napínavá podívaná a krátká stopáž stačila...60%
Uvězněná (2018)
Hm, tak těžko říct...Mohl z toho být pořádný survival, ale dost debilní scénář...Jinak krásný dům, takový bych chtěl.
Nikdo nepřežije (2012)
Dobře syrové a brutální! Evans neuvěřitelný v této roli.
Await Further Instructions (2018)
Jedna hvězdička za toho školníka Filche... Jinak děsná hovadina.