Recenze (57)
Vetřelec: Covenant (2017)
Ty vole, to byla hňupina. Jako hledat nějakou hlubokou myšlenku v momentu, kdy dva přiteplení androidi hrají na píšťalku, tak o tom jsem vždycky ve Vetřelcích snil. To celému tomu ubohému divadlu nasadilo korunu. S tímto běžte do hajzlu.
V zajetí démonů 2 (2016)
Z prvního dílu jsem byl docela vypsychovaný, ale toto byla nuda.
Život (2017)
Za mě hodně solidní podívaná. Genytál mi tam moc nesděl.
Zvířátko (2016)
Strašidelný psychologický horor ?? No to mě poser.
Sedm statečných (2016)
Pecka střílečka bez debilních, zbytečných a vypatlaných keců.
Hounds of Love (2016)
Obstojná podívaná, ale horor jo ?
Duch ve stroji (2017)
U tohoto jsem se chytal za hlavu a nevěřil tomu, jak se někdo (SJ) může zaprodat takové vyližprdelovině.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Dobře nahláškovaná chujovinka.
Logan: Wolverine (2017)
Nuda.
Volyň (2016)
Zatracené zkurvená práce hodná mistra.