Recenze (95)
I Will Follow You Into the Dark (2012)
Taková slátanina si ani jednu hvězdu nezaslouží, debilnější scénář už jsem dlouho neviděl, nedává to smysl a jsou tam takové přehmaty, že jsem jen tupě zíral, kdo si to dovolil vůbec vypustit do světa... naprostá ztráta času
Backcountry (2014)
Jen škoda, že méďa se ukázal až ve druhé polovině filmu.... Jinak docela dobrý survival příběh.
Mercy (2014)
Absolutně otřesný střih (fakt děs) a k tomu atmosféra na bodu nula... Zklamání... Holt zkusit takhle ztrvárnit filmově povídky S.Kinga je s prominutím p.......
Pod zemí (2014)
že já se na ty filmy FF vůbec koukám (ještě jsem neviděl snad jediný jakž takž dobrý), ale tohle je obzvláště nudné nezajímavé, nepochopitelné, absurdní... Shlédnuto na dvakrát, pže jsem u toho usnul, což se mi u filmů v angličtině stává jen velmi zřídka, takže dvě hvězdy ještě asi moc.
Zjevení (2012)
Kamera i zvuky, hezké, herci mi taky sedli, ale něco tomu chybělo. Prostě si člověk říká, tak teď už se to rozběhne a pár minut znova a ono pořád nic a tak pořád dokola. Film na jedno shlédnutí neurazí, ale zjevení amerických duchařských hororů to není
Dark Touch (2013)
Jak již bylo uvedeno, posledních dvacet minut tohoto filmu sráží hodnocení dolů, věci, které se předchozímu nástinu úplně odpoutají a myslím, že nejsem jediný, který ten závěr tak trochu nasral... Ale jako horror malé oběti a pomsty nesoucí holčiny se to odvíjelo moc dobře. Tak snad příště
The Wicked (2013)
No, scénarista si u tohodle kousku moc hlavu nelámal, nedávam to smysl, toť velká velká chyba, která není kompenzována tím, co by hororrový fanoušek chtěl.... Otázka je jestli tohle vlastně horror vůbec je... Ale na druhou stranou, tohle na jednou zkouknutí jde, tak zlý to není
Krvavý Valentýn (2009)
K tomuhle se dá říct jedno jediné - remake jak hovado.... snad i lepší, kdo rád shlashery, tak tohle je vlastně povinnost.....
Krvavá sklizeň (2007)
Byť to je béčková záležitost, tak mě to prostě chytlo a líbilo....Zároveň přiznávám, že Hillary zahrála moc dobře, stejně jako pan učitel....
Kniha křtěná krví (2010)
Takl tohle mi nepřišlo tak hrozné, jak je zde hodnoceno. Ocenil jsem scénář... Jinak herecké výkony a efekty celkem na draka. Já osobně si myslím že ti co rádi psycho thrillery si to jednou rádi zkouknou.