Recenze (1 566)
Velkej biják (2007)
Velkej biják je podle očekávání tupá, nekonzistentní směska scén, které spojují viditelné oslí můstky a na jeden vydařený vtip připadně patnáct špatných.
Želvy Ninja (2007)
60 % - Želví renesance v odpovídajícím vizuálním pojetí slaví úspěch. Skvělé souboje a vtipy jsou přesně ve stylu starých časů s pořádným temnem za pasem. Jen škoda příběhové klišovitosti, do níž želváci upadají každých 15 minut, a skutečně nevydařeného začátku ve stylu: musíme nějak osvětlit, proč tam není Trhač, aby nám ten dav fanoušků neutrhl hlavu. A ten cliffhanger na závěr? No fujky, ale stejně... We are back, dudes. ;)
Temný obraz (2006)
Příjemné překvapení, v němž se fantasticky snoubí zajímavý a neokoukaný styl animace s na první pohled složitým, na druhý však - ve své podstatě - jednoduchým příběhem s výrazným poselstvím.
Předtucha (2007)
Důkaz toho, jak se může docela slibný, leč okoukaný nápad změnit na nudnou břečku bez gradace a výrazné pointy. Sandra se snaží, aby konečně natočila něco dobrýho, ale v rukou režiséra s podivným jménem, je nevýrazná jak ona, tak McMahon a dokonce i Peter Stormare!!! Neříkám, že to mohla být pecka, ale v rukou někoho zdatného (co třeba Gore Verbinski) to mohlo být velice příjemné osvěžení.
Hory mají oči 2 (2007)
Jako bych se díval na další Texaský masakr motorovou pilou, ve kterém chybí inteligence a jakýkoli závan nadhledu. To, že do pouště dorazí skupina idiotů, nazývaných mariňáci, ok. Ale to, že Weisz abdikuje na jakoukoli hlubší prezentaci postav a snaží se jen předvést brutální násilí, to už mi leze krkem. Potvrdilo se, že Aja je vizuální vizionář, kterého nejde jen tak nahradit, natož neznámým začátečníkem. Škoda, kdyby to byla alespoň pořádná jatka..
Taxi 4 (2007)
Napočtvrté se strašně málo jezdí a děsně dlouho mluví. Chápu snahu o totální nadsázku, problém je v tom, že to stejně není vtipné. Ocenit musím jen povedenou akci v závěru a jedinou, opakuji jedinou, taxi jízdu z úvodu.
Match Point - Hra osudu (2005)
Kompaktní drama, ve kterém se životní krize řeší střelbou z brokovnice. Fantazie. Woody, smekám.
Norbit (2007)
Mám pocit, že jsem prošel očistcem.
Sherrybaby (2006)
Na 90 minut šíleně uloudané představení: Jednoduchý děj drží pohromadě jen díky Maggie, která je největším kladem filmu.
Síla úderu (2006)
Seagal je tlustej, sotva zvedne nohu do výše pasu, nehejbe se ani z poloviny tak jako za mlada a v režii Michaela Keushe ze soubojů stejně nic neuvidíte. Scénáristicky míň než bída. No vlastně je to celé jedna velká bída. Ale Steven jako Wolverine? Tohle z hlavy nedostanu hodně dlouho.