Recenze (535)
Kráska v nesnázích (2006)
Not so bad
Mamma Mia! (2008)
Elá, tak toto mě opravdu dostalo na kolena! Rozkošné. Úchvatná Maryl Streep a kombinace vražedně krásného ostrova s nesmrtelnými popěvky ABBY. Nelze nemilovat. Total summer blockbuster.
Jean od Floretty (1986)
Moc pěkné zpracování knižní předlohy. Na filmu je nejsmutnější to, jak je pravdivý - malost a chamtivost skoro vždy porazí ideály a snahu. A právě v tom je největší síla téměř komorního příběhu o jednom dědictví se zakopaným psem.
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř je opravdu výborný film, ale naprosto nechápu, co sakra dělá v první desítce pár dnů po premiéře. Protože toto umístění si, při vší úctě ke skvěle odvedené práci všech, nezasluhuje. Bohužel. Mohu sice s klidným svědomím tvrdit, že kdykoliv tento film poběží v TV, ráda se podívám, ale v druhé polovině začnu zřejmě přepínat mezi kanály. A to by se u špičkového filmu stát nemělo.
Svobodná matka (1939)
Rozkošná komedie, stavící zápletku na jednom nedorozumění a kolotoči omylů, které způsobí. Ginger Rogers byla opravdová kočka.
Podraz (1973)
Ta písnička mi po shlédnutí Podrazu nikdy nejde z hlavy :-)
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu a průběhu vztahu mezi mužem a ženou, najdete v krásně okomentovaném balíčku s názvem Sexuální praktiky pozemšťanů. Opravdu roztomilá záležitost, na kterou se vždy ráda znovu podívám.
Těžké váhy (1995)
Vcelku to šlo, na dětskou komedii to nebylo špatné. Ben Stiller si ty vyzkoušel nanečisto svou pozdější roli ve Vybíjené a byl vtipný. Proč ne.
Pozdrav z bodu nula (1998)
Po dlouhé době zklamání z nabídky Amerického nezávislého léta na ČT 2, škoda. Ze zajímavého námětu se dalo rozhodně vytěžit víc, hlavní postavy mi byly nesympatické a tak zůstávají jen krásné záběry americké přírody - ale to jsem se mohla podívat na cestopis, že ano.
27 šatů (2008)
Milý, vcelku průměrný romantický film se skvělými závěrečnými titulkami alá noviny.