Recenze (180)
Hotel Hvězdář (2018) (pořad)
Já, ač mám raději originál písně od Neckáře, než nějaké úpravy od jiných zpěváků, tak toto beru jako jemu dobře provedenou poctu.
Dámský klub (2018)
Zhmotnělé sny stárnoucích žen. Ač to bylo naivní, tak přesto to bylo zábavné.
Malý Sheldon (2017) (seriál)
S Teorií to má společného jen Sheldona. Nechápu kam pořád ti tvůrci chodí pro nové nápady. Když bych seriál chtěla charakterizovat jedinou větou, tak mě napadá jedině... Taková normální rodinka
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Námět je skvělý, ale děj je slabý a dost předvídatelný. A konec? Ten je už úplně o ničem.
Krásný únik (2017)
Příběh manželského páru pomalu příjemně plyne až k úplnému konci.
Ozvěny mrtvých (1999)
Po dlouhé době jsem měla husí kůži 😃 bylo to úplně reálné.
The East (2013)
Líbí se mi myšlenka, že korporace sklízí to, co zasévají druhým.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Jedna hvězda za slušný bydlení toho dementa.
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Dočkám se někdy toho, že uvidím naše české dějiny natočené na způsob Tudorovců? Myslím, že nuda, na rozdíl od tohoto snímku, by to opravdu nebyla. Dvě hvězdy za kostýmy a herce, kteří hráli, ač neměli pořádně co, velmi dobře.
Přízrak (2017)
Duchařiny mám ráda, ale tohle? Rádoby duchaplný děj o duchovi bez děje mě moc tedy neoslovil.