Recenze (65)
Komorník (2013)
Skvele natoceny film s uznymi hereckymi vykony, obzvlast co se tyce F. Whitakera. Neuveritelne, jak se svet muze zmenit behem jedne generace. 90%
Millerovi na tripu (2013)
I LAUGHED OUT LOUD!! Tak dobre, ze jsem sla do kina dvakrat
Já, padouch 2 (2013)
Roztomilost sama! Mile, vtipne a osvezujici. Pytlik popcornu, dobra spolecnost a kino na Havaji. Co dodat? I loved it. Doporucuji v puvodnim zneni
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Přesto, že jsem se nejvíc těšila na další skvělý výkon R. Goslinga, tentokrát mě naprosto uchvátil Sean Penn, který byl v roli chladnokrevného mafiána naprosto brilantní. Viděla jsem ho vlastěn poprvé od This Must Be The Place a neuvěřitelně jsem si užila kontrast jeho postav z obou filmů. Jinak skvělá gangsterka přesně podle mého gusta. 90%
Legendární parta (2012)
Zase jednou povednej aminák!
Kůže, kterou nosím (2011)
Z neznámého důvodu jsem se tomuto dílu dlouho bránila. O to víc jsem byla překvapena jak dobrý kousek jsem si nechávala ujít. Výborně zpracované drama z něhož jsem se v noci potila v nočních můrách. Jen pro otrlejší!
Blade Runner (1982)
Klasické, ponuré, Ridleyovské sci-fi. Rozhodně kvalitní podívaná
Mama (2013)
Celkem kvalitní lekačka do kina a pro temné večery. Celkový dojem mi zkazila naprosto zbytečná postava tety a velmi málo rozvinutá postava jinak skvělého Nikolaje Coster-Waldau v roli starostlivého strýce. Upřímně mě ani moc neoslovil konec filmu. Jinak ale, jak říkám, kvalitní lekačka.
Raubíř Ralf (2012)
Spadl mi kámen ze srdce! Ještě stále se dělají animáky, co za to opravdu stojí! Originální, vtipné a nevtíravé! 85%
Hanebný pancharti (2009)
Nechápu, že jsem si až do teď nechala tenhle film ujít. Oh my saint Tarantino! Great as ever