Recenze (435)
Sebevražedný oddíl (2016)
Jedna velká křeč. Naprosto chybí lehkost Strážců galaxie nebo Deadpoola. Zklamání roku.
Malý Pán (2015)
Výtvarně skvělé, ale u mne to hodně sráží závěrečné mravní naučení jak z hollywoodských animáků. Navíc pointa je vám jasná minimálně od půlky filmu. Ale kdyby soundtrack byl od Beefhearta, dal bych šest hvězdiček.
Městečko Záhad (2012) (seriál)
Nikdy bych neřekl, že změna českého dabingu může tak radikálně snížit kvalitu zábavy. První půlka sezóny je za pět, druhá jen za tři.
Sama nocí tmou (2014)
Vypadá to tak trochu jako studentský film, který se náhodou dostal do kinodistribuce. A nejlepší herecký výkon tu podává kocour!
John Wick (2014)
John Witz.
Zemřít je snadné (2009)
Ivan Drago reinkarnoval jako rockový bubeník. Ale pak vzal do ruky kytaru a rozpoutal masakr.... Zemřít smíchy je tak snadné.
Strážci Galaxie (2014)
Ta čtvrtá hvězda je za krásně vystižený zásadní moment všech (super)hrdinských týmovek. Myslím tím scénku "Pět pitomců stojí v kruhu".
Blízko od sebe (2013)
"Herecký koncert", ve kterém "hudebníci" závodí, kdo zahraje nejvíc not. Meryl Streep a Julia Roberts si nakonec vykřičely první dvě místa. A těch temných rodinných tajemství, co vyjde na povrch! To si prostě nelze nevzpomenout na Cimrmany a jejich "Vichr z hor". Tam ovšem, na rozdíl od hereček ve filmu, herci tolik divadelně nepřehrávali, přestože se jim dostalo mnohem krutějších odhalení : Tomáš: "Ty nejsi má teta, tetičko?" Teta: "Ne. Jsem tvoje vzdálená snacha.” Tomáš: "Ale v tom případě jsem tě obelhal, tatínku.” Otec: "Nedělej si výčitky, milý synu. Já totiž nejsem tvůj otec. Jsem tvůj syn.” Tomáš: "A maminka?" Otec: "To je babička z otcovy strany.” Tomáš: "To je hrozné. Jsem tedy úplný sirotek. Ale nevadí. Hlavně, že jsem konečně poznal pravdu!”
Jen Bůh odpouští (2013)
Jodorowsky? To těžko, na to není Refn dost velkým magorem. To spíš ten Noé nebo trochu béčkovější Lynch. Malinko jsem se nudil, asi dvakrát kouknul na hodinky, ale v tom průjmu filmů posledních měsíců je to pro mě příjemná změna. Jak tady píšou kolem - příliš artové, prázdná póza, manýra, nedivácká festivalovka? Asi začnu jezdit na festivaly.
Lesní duch (2013)
Nejděsivější film v historii? To si tvůrci dost fandí, asi neviděli Babovřesky. Ale bylo to těsně.