Recenze (154)
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
toto opravdu ne!!!!!!!!!!!!!!!
Pojedeme k moři (2014)
ale jo, u mě dobrý... pořád jsem čekal kdy se tam Jirka ukáže a ono nic.
Teorie všeho (2014)
3+ hvězdy, dobré vtípky, zajímavé téma... divím se, že to natočili vůbec dokud jestě S. H. žije...
Kód Enigmy (2014)
Enigma, moc šikovná mašinka.
Herkules: Vzkříšení (2014)
tak i já se nechal nachytat a mrknul na špatného Herculese :(
Výměna manželek USA (2004) (pořad)
Mnohem zajímavější než česká verze...
Interstellar (2014)
no myslel jsem, že hodinky s vodotryskem jsou super, ale po tomto filmu chci jen hodinky s morseovkou!! Film nemá hlavu ani patu, všechno co by mělo být podstatné tam není. Co podstatné není tak je natáhlé až se mi to chtělo přetáčet...
Ranhojič (2013)
velmi milé překvapení
Gordon Ramsay: Noční můry kuchyně (2007) (pořad)
Gordon je prostě pán kuchyně!
Sex Tape (2014)
čekal jsem něco víc, nedočkal jsem se ničeho...