Recenze (1 116)
The Morning Show - Série 2 (2021) (série)
Z pozeraľnej prvej sezóny sa z dvojky stala načančaná sračka. Venujeme sa covidu, voľbám, rasizmu, závislosti, zbohom príbeh. Hlavným topom je epizóda 3 - a úchvatný francúzák medzi afektovanou Reese a chodiacou botoxovou múmiou Margulies. Tvorcom prajem aby pokapali na koronu, a nie že dostali cenu Emmy.
Prokletí (2021)
Zatiaľ moja tohtoročná topka v horore. Zabahnené vidlákovo, temný les, cigánsky "holocaust", hmla ako v starých Hammer filmoch, jump scares, gore, polonahá Kelly. Brutalo Lakocinka.
Smrt na Nilu (2022)
Neznášam CGI, takže originál z 1978 je pre mňa TOP, má dokonca aj lepší casting.
Ted K (2021)
Tematika je omnoho pútavejšie a kvalitnejšie spracovaná v Manhunt - Unabomber, hoci Sharlto Copley versus Paul Bettany v roliach Teda sú 1:1.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Tak sequel, hmmm... KoženýXicht exol driják mladosti a neni z neho 80ročný senilný dedula s artritídou a alzheimerom, ale čiperný junáčisko sťa lusk. Tak dementný scenár aby človek pohľadal - frackovia z bigcity majú záujem o nemovitosti v prdeli sveta. Toľko preklínaný Nispelov TCHM z 2003 je oproti tomuto Oscarový majstrštyk. Potešilo akurát tak gore (ale šmrncnuté s CGI). Film si kino právom nezaslúžil. Musíte si zapamätať ten slaný sliz na koži s adrelenínom v honičke za životom z pôvodného Texasu - a tuná ste mali FaceBook, Tik-Tok, Twiter friends... v honičke za lajkom.
Moonfall (2022)
Keďže je sci-fi žáner na suchotách a naposledy som sa dovracal pri Matrix4, budem zhovievavý. Od Emmericha nečakám žiadne šróby do hlavy a v podstate som dostal jeho štandard.
Juno (2007)
Retrospektívne moje pôvodné 4★ korigujem na 2. Pretože Elliot Page... WTF! Pretože v skutočnosti tomuto hermafroditovi nenarástlo brucho, ale bimbas 🤮
Klan Gucci (2021)
Nechápem, prečo Ridley na sklonku svojej kariéry (a života) venoval svoj kreatívny čas takejto nezáživnej, nezaujímavej a snobskej téme.
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Druhý pokus o adekvátne zakončenie Dextera a zadosťučinenie dopadol ešte horšie ako pôvodný. Logika v kýbli, zostala len najotravnešia postava seriálu Deb(jeb) ruka v ruke s pankhartom Harrisonom. Šité horúcou ihlou - možno sa báli, že sa im v scénach roztopí sneh. Pozrieť a zabudnúť.
Clean (2021)
"I'm the garbage man, collecting as much trash as I can. I'll just have to do what I can, cause I'm still the garbage man."