Recenze (1 112)
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Čakal som to podľa recenzií ovela horšie, ale aj tak je to podľa mňa najhoršia season. V jednej epizóde Jo-Dee hovorí: "Dieser Fall ist ein Griff ins Klo" (videl som to v nemčine, tak si dovolím preložiť jako "šáhnutie do hajzla". Tak to isté platí aj pre celú season!
Chudáčci (2023)
Holyvúdske soft porno s nechutnou Stone! Obrazovo virtuálne, obsahovo odpad!
Halo - Season 2 (2024) (série)
Ok, hru som nehral. Ok, bavilo ma to o chlp viac, než S01. Ale... také logické kktiny - v S01 vychovávali a prerábali 5 Spartanov od šiestich rokov... a zrazu ich je tam nastúpených zopár tisícok... WTF! Otrasné CGI pokračujú (hlavne Alliancia - kde sme?! 10 rokov dozadu!)! A na margo Kwan - už konečne zdochni, BITCH - nie, plusom nám pridali nášupom pukanu "o ničom" Perézovú! No a najlepší "heft" série, od Kai: "Ty máš strach z toho, že máš strach"... Kurva, tak takýto filozofický výprd by nevypotil ani Nietzsche, keby ho Socrates jebal dennodenne do prdele! Ak sa budú tvorcovia naďalej oháňať vetou že "pre charakter postavy treba ukázať aj tvár" nech si vzápätí spomenú na Mandaloriana (tiež neni pre mňa "orechový" seriál, ale Pedro Pascal je podľa mňa o hviezdy lepší herec než nímandový Pablo Schreiber, ale masku si tam prakticky nesundal - a to pritom nie je sérka podľa fan PC hry)! Niekto dostal zaucho, ale producenti to majú u prdeli, pokračujú v rovnakej sračke!
Madam Web (2024)
Nejako obzvlášť nesledujem logické lapsusy v deji, ale tuná to bolo až do očí bijúce! (slečna Webbová na fotke okamžite spozná Ezekiela, pritom ho predtým videla len v maske... Tri "kvázi" unesené pipiny sa zastavia v mekáči a chlapík pri bare už číta noviny s článkom o ich únose - po hodine!). Na takúto hnusobu sa aj slová ťažko hľadajú. Na druhú stranu - konečne už začali od divákov lietať facky pre producentov superhero flákov.
Out of Darkness (2022)
Niektorí recenzenti ("riči v piči") boli zrejme v lese na "houbičkách" s tampónmi v nohavičkách spolu so štábom. Pripomínalo mi to rozprávku o "Červenej Karkulke". Tlupa nehercov recitujúcich hatlaninu, blúmajúcich po lese... budget 1000€ za benzín do peknej krajiny. Dokonca odkukaná pičovina z Pitch Black - holka má krámy, bu-bu-bubák po nej ide, lebo ju cíti...! Úděsné! Jedna ★ za kameru (aj keď tie 2 "prevracačky" som nepochopil, možno to malo byť kůl... né, nebolo) a hudbu, ktorá asi jediná stála za to.
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Bavilo len zo začiatku. Potom však prišli mimózne epizódy ako Dvojité rande (E04) a Vztahová terapie (E06), kde sa len vykecávalo, a všetko išlo do hovien. "Prekrásna" Yoko Ono v hlavnej úlohe bola rovno na tyčku.
Duna: Část druhá (2024)
Prvé 2 hodiny ezoterické náboženské kecy, kydy, tlachy a záverečný fight to z biedy nevytrhol. Oproti Lynchovej Dune fiasko. Najviac ma uchvátila záverečná scéna, keď sa stádo fundamentalistických Fremenov, ktorí doteraz jazdili len na červíkoch, vybrali do HI-Tech vesmírnych lodí a započali hviezdne války... Watafak! A čo tí Fremeni vôbec žrali... piesok a kamene, a na hajzel sa len vysrať iba plýživým krokom (to už neukázali).... aby nevyplašili červíkov....
Ted (2024) (seriál)
Pre skalných fandov filmov bude sérka sklamaním. Už je dávno známejšie, že Sethovi zvlhol pušný prach (najmä pri seriáloch - viď Orville). Niektoré epizódy sú dokonca podpriemerné. A pozor - hlavným ťahúňom seriálu nie je Ted, ale Johnov foter Matty so svojimi rasistickými a homofóbnymi názormi. Čakal som teda viac.
No Way Up (2024)
Keď nechám celú tú debilitu za sebou - po havárke a smrti hlavnej "hviezdy" tohto kabaretu musíte byť idiot, aby ste nevedeli, kto skape a kto prežije! Nabudúce si treba dávať pozor už len pri prijebanom mene režiséra... Claudio Fäh (a hlavne jeho predošlej "špičkovej" tvorbe)!
Carol a konec světa (2023) (seriál)
Taký spin-of k filmu Seeking a Friend for the End of the World. Tuná uvedený žáner "komedie" je totálne mimo misu. Hodne depresívne!