Recenze (1 112)
Escape from Cannibal Farm (2017)
"Herecký" ansámbel jak lusk, podobne ako táto fraška.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Milé prekvapenie! Nehanbím sa povedať, že aspoň tak dobré, ako pôvodné Jumanji (poteší r.i.p. Alan Parrish). Škoda, po hodine (bazár a "meet Alex") sranda značne upadla, ale aj tak - doporučujem.
Mayhem (2017)
Nie zrovna vydarený súrodenec Belka (ktorý krýval na jednu nohu). Mayhem je šmatlavý na obidve.
Bright (2017)
Totálna pichovina, ale niektoré hlášky stoja za to. Bohužiaľ si Ayer oproti sračkovému Suicide Squad oveľa nepolepšil.
Pes zabiják (2017)
Prekvapivo zábavné. Najlepší bulharský film za posledné desaťročia. A keď navyše vo filme hrá De Niro, niet čo riešiť.
Hora mezi námi (2017)
Druhé The Edge z 1997 sa síce nekonalo, ale pozerateľné to je. Herecké výkony na úrovni.
Beyond Skyline (2017)
Ajajaj, už trailer neveštil nič dobrého. Veľmi slabý odvar jednotky, ktorú mám docela rád. Beyond Skyline tancuje snáď na všetky možné filmové žánre (vrátane Uwaisovho kung-fu... WTF), ale nič z toho nefunguje.
Thelma (2017)
Norwegian Carrie.
The Crucifixion (2017)
Jediný, komu by sa zišiel exorcista, je sám Xavier Gens. Neuveriteľný prepad do sračiek. Hviezdička za rumunských vidlákov, z ktorých všetci študovali na Oxforde. Tak aspoň na tom som sa zasmial.
Miley Cyrus - Bangerz Tour (2014) (koncert)
Za kulisy dávam skvostnú jednu ★