Recenze (339)
O kuřatech a lidech (2015)
Tak to byla pořádná ptákovina. Doslova. O zmutovanou drůbež v tomhle filmu není nouze, a to je ten nejmenší bizár. Černého humoru tu najdete dost, ale za komedii se to označit nedá, pokud vám nepřijde vtipné trio blbů, kteří se mlátí po hlavě vycpanými zvířaty. Film šel hodně přes hranice dobrého vkusu, ale můžu říct, že jsem nikdy nic podobného neviděla.
Wonder Woman (2017)
Nějak mě to neoslovilo. Začátek je zdlouhavý, ale jakmile se Diana dostane ze svého ostrova a seznamuje se s naším světem, funguje to skvěle. Bohužel jen na chvíli. Pak Diana začne předvádět skok daleký v každé bojové scéně, následuje nezbytná romantická linka a velké, nezajímavé finále s parodií na Arése. Dost slabé, a stopáž taky mohli trochu zkrátit..
Toy Story: Příběh hraček (1995)
V půlce 90. let asi přelomový film, ale jinak naprosto tuctové dobrodružství pro děti.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Nekonečná nuda.
Život Briana (1979)
Létající cirkus mi moc vtipný nepřišel, ale Život Briana je jiná káva. Filmů, které se strefují do církve, jsem už pár viděla, ale u ničeho jsem se takhle nezasmála. Pilát i s jeho drahým pvítelem Pyjem Čůvem mě bavili nejvíc.
Rebel z mé školy (1985)
Takový Rebel bez příčiny v osmdesátkovém balení. Pokud jste zatížení na tehdejší módu a hudbu, přijdete si na své.
Léto s Marnie (2014)
Filmy od studia Ghibli mám ráda, ale Marnie mi bohužel příliš neučarovala. Sice je tu pořád půvabná animace, ale tuhle nezáživnou duchařinu nezachrání nic. Letargická Anna odjede na léto k příbuzným na venkov, kde se spřátelí s Marnie. Čert ví, jak se s ní spřátelila, všechny pokusy o kamarádství od ostatních dětí tvrdě odpálkovala. Žádný vývoj postav ani vztahů mezi nimi se nekoná, prostě jsou zničehonic nejlepší kamarádky až za hrob. A to s pořádnou dávkou laciného patosu.Konec jen potvrdí, co jste dávno tušili. Na víc jak dvě hvězdy to nemá.
Parazit (2019)
Měla jsem pocit, jako bych se dívala na dva filmy.První hodina filmu perfektní, bavilo mě, jak zatraceně mazaná ta rodinka byla, s jakou lehkostí se vetřeli do domu boháčům, jak jim to všechno procházelo. Horší byla druhá polovina, kdy se Parazit zvrtl do kombinace thrilleru a dramatu. Celá zápletka s hospodyní a manželem ve sklepě je už přehnaná, vyšroubovaná do absurdna, stejně jako závěr. Dost to zkazilo výsledný dojem z filmu. 70%
Fontána (2006)
Pastva pro oči. Herci jsou skvělí, hudba hezká... Ale kromě toho ve Fontáně nic světoborného nenajdete. Pomalé tempo filmu mě uspávalo. Téma hledání věčného života není žádná novinka, stejně jako zjištění, že nesmrtelnost netkví v zachování funkční fyzické schránky. Lepší průměr ***
Fullmetal Alchemist – hledání kamene mudrců (2017)
Ať se na to dívám, jak chci, pořád je to katastrofa. Pokud neznáte předlohu, nejspíš nebudete mít ponětí, která bije. Pokud ji znáte, tak si budete rvát vlasy, co to provedli. Film je jako špatné shrnutí původního seriálu, kde vynechali všechno podstatné a změnili, co se dalo. Výsledek je slátanina, kde se nepořešilo vůbec nic. Ty dvě hvězdy jsou za docela povedené kostýmy a oceňuju některé herce, kteří své postavy zvládali docela dobře, i když moc prostoru nedostali. 30%.