Recenze (1 199)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Mně, coby Šumperákovi a zároveň historikovi tento film naprosto učaroval, tady je snad vše dotáhnuté navrchol (a to i v potaz ke stáří filmu)...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jak říká gouryella: jeden z mála případů, kdy je dvojka o poznání lepší než jednička. A až na "dojemný" konec tomuto filmu nemám co vytknout.
Život Briana (1979)
Navzdory hodnocení zde, i tak si myslím, že svatý grál je lepší.
Vesničko má středisková (1985)
Špička, opravdu. A vtipné jsou zejména dobové reálie, jako kupříkladu písnička Šoumen Michala Davida hrající v části při kolotočích :)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Přesto, že si nemyslím, že je to nejlepší český film všech dob a taky že mi většina vtipných hlášek dnes už leze na nervy, uznávám, že je to to lepší z toho, co česká scéna kdy nabídla..
Spalovač mrtvol (1968)
Nádherný film z ne příliš nádherné minulosti. Bez debaty 5 hvězdiček..
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Ať si říká kdo chce co, tohle je jednoznačně TOP 3 Cimrman. Svěrákova role a role zvídavého invalidy Jana Kašpara je bezkonkurenční a dlouho jsem se tak nezasmál jak při větě "Chyběls nám tu chlapče zvídavá.... copak by tě dneska zajímalo.."
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Klasika nad klasiky, vše již bylo řečeno, nebudu to tu znova vypisovat. Jo a Travolta v této době má super účes :-D
Kletba bratří Grimmů (2005)
Efekty nebyly špatné, ale jako celek je film spíše opravdu jen na jedno podívání.