Recenze (919)
Lucifer - Pozor, vyzrazení! (2020) (epizoda)
Už se nedivím, že jsou flanďáci takoví zmetci, když i sám archanděl je takový hovado.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Nesnesitelně, až Troškovsky, rozeřvaný.
Kruhy + Kříže (2020) (seriál)
Černá komedie o tom, jak černí dobyli Evropu, teď jsou vzdělaní, vládnou svým bílým poskokům a zuby nehty se brání nějakému multi-kulti. Autorka zřejmě chtěla v bílých probudit pocit viny, ale u mě to tak nějak nefunguje. Koneckonců, apartheid jsem zažil jen ten bolševickej, kdy se společnost dělila na lidi a nadřazené komouše.
Prokletá (2020) (seriál)
Artušovská legenda už byla natočena tolikrát, tak jsem byl zvědav, co s tím udělá Netflix. Tenhle netradiční pohled je nakonec docela zábavným oživením. Merlin je sice furt v lihu, Artuš je míšenec a Morgana černoška, ale co. Katherine Langford je celkem hezká, i když její máchání mečem je komické až běda, ale celkově se mi geneze notoricky známých postav líbila. Jen ta malá svině Iris měla chcípnout.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Komunistickej hnůj, ale ta znělka, TA ZNĚLKA!
Návštěvníci (1993)
Škoda jen, že je to tak "troškovsky" rozeřvané, mohla to být skvělá komedie.
Moje léto v Provence (2014)
Takový obyčejný film - ničím nepřekvapí, ničím neurazí - a vedro jako dneska za voknem.
Trhák pana Bowfingera (1999)
Svěží, nápaditá a i po dvaceti letech velmi zábavná komedie s výborným Martinem, krásnou Heather a dvojitým Eddiem Murphym.
Hříšní lidé města brněnského (1999) (seriál)
Vedle HLM pražského velká slabota. Ukáže se tam sice několik herců z budoucích četnických humoresek, ale příběhy jsou vysloveně rozplizlé a to, že se v každém díle objeví jedna příšerná vodrhovačka a ta se tam omílá furt kolem dokola, je doslova ubíjející.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Seriál má velmi dobré obsazení, především četnické stanice - od Kostky až po tehdy poměrně neznámého Trojana. Nudné jsou pouze ty kotrmelce kolem ženských. Ale přesto bych za první sérii dal 5. Poté, co se seriálu chytila Moskalyková, jde to dolů - neskutečně otravná Vilhelmová a všudypřítomní Bohdalka a Donutil to sráží na slabou 3. Ale přikloním se celkem ke 4, zvláště když to srovnám s kravinama, které se tu natáčejí.