Recenze (1 058)
Kontrakt (2006)
Trochu se to táhne, ale jako oddychovka těsně před spaním, dobrý. Každopádně moc akce ani logiky nečekejte.
Sen noci svatojánské (1973) (TV film)
Troufalost tvůrců. Verše v podání našich nejlepších herců a beztak jsem to nevydržel moc dlouho. Kýč.
Dylan Moran: Yeah, Yeah (2011)
První část byla fakt nudná. Ve druhé se to sice zvedlo, ale ani tak mě Dylan nepřinutil se zasmát víc jak dvakrát, což je málo.
Jimmy Carr: Stand Up (2005) (TV film)
Označit tohle jako nekorektní humor mi přijde málo. Jimmy se neštítí ničeho a to se mi líbí. Delší monology dobře rozbíjí otázkami do publika, čímž si stále udržuje pozornost.
Payback: Straight Up (2006)
Většina komentářů zde oslavuje Helgelanda za to, že si prosadil svoji verzi. Mě ale nepřijde lepší. Podstatně se liší vlastně jen konec filmu a ten mě bavil více ve verzi z roku 1999, nemohu si pomoct.
Happy Tree Friends 2 - Druhý chod (2003) (video kompilace)
Když "každodenní dobrodružství" končí smrtí, mohlo by být alespoň vtipné. Což není. Vlastně jde jen o animák, kde po chvilce někdo umře, ne vtipně, ačkoli nápaditě, ale bez emocí. Nic pro mě.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Jeden z nejlepších animáků vůbec - nápadem, příběhem, animací, hudbou, vtipem... a mohl bych pokračovat. Ústřední dvojice podceňovaných hrdinů je velmi sympatická a ty necelé dvě hodinky filmu příjemně rychle utečou. Mrzí mě, že jsem film neviděl v lepší kvalitě, protože záběry na město i na jeho jednotlivé části vypadají skvěle.
Král a pták (1980)
Mě se prostě vůbec nelíbí ta animace a hudba. Dívat se na to bylo pro mne utrpením, o ději nemluvě.
Machři (2010)
Producenti a scénáristé se asi úplně zbláznili. Větší nudu jsem u "Sandlerovek" ještě nezažil. Fakt nechápu co měl tenhle film komu přinést.
Přísně tajné! (1984)
Řeklo by se, že vtip založený na parodování nacistů nikdy neomrzí... Tahle slabomyslná kravina bez jakéhokoliv děje mě ale omrzela fakt rychle... Těžká nuda s ohranými vtipy.