Recenze (149)
O princezně Amélii (2015) (TV film)
Přišlo mi to jako dobrý vtip a doufám,že v tom Němci budou pokračovat. Třeba ve válečném filmu by si mohli příslušníci jiných etnik zahrát členy jednotek SS.
Jack staví dům (2018)
Po nevydařené Nymfomance jsem moc nečekal, ale byl jsem spíš mile překvapen a film na mě působil až Tarantinovsky i když jen občas. Trierovi se podařilo oblafnout diváka který se směje a pak si uvědomí,že se to vlastně nesluší,když na plátně zrovna někoho vraždí. Tak teď ani nevím je nekorektní Trier nebo doba ve které žijeme.Každopádně jsem rád ,že se ještě můžou takové filmy točit. 70%
The Son (2017) (seriál)
Korektně nekorektní westernový seroš rozhodně nedoporučuj příznivcům Vinetua, mohli by být lehce zmateni.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Věrohodné zobrazení bojových scén a celková atmosféra boje,slušné herecké výkony a přiměřený patos 85%.
Kde je Fred? (2006)
Nejlepší německá komedie.Humor spíš jednoduší ale funguje to.
Pohádka pohádek (2015)
Asi jsem čekal moc podle zdejších komentů a tak jsem byl trochu zklamán. Nebyl to špatný nápad ale nějak to na mě nefungovalo , čekal jsem horor a sice se tam trochu vraždilo ale napětí nebo strach?
Korunní princ (2015) (TV film)
Celkově slušná pohádka a vtipná, letos jsem se smál ještě víc jak loni.
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Hodně jsem se zasmál a celkově mi přišla podařená. Dal bych čtyři ale všichni dali tak málo,že jsem dal 5.
Room (2015)
Velmi pěkný příběh na velmi nepěkné téma. Výborné herecké výkony hlavně matka a dítě. Docela to i šlapalo a celkově to působilo uvěřitelně.90%
Mamon (2015) (seriál)
Zatím nejlepší v kategorii krimiseriálů za posledních několik let.