Recenze (149)
Zlaté oko (1995)
Rozhodne jedna z najlepších novodobých bondoviek obsahujúca všetko to, čo od sedmičky očakávame a ktorej jasne dominuje sarkastická tanková naháňačka, ktorá spolu s titulnou skladbou patria k základným pilierom trademarku Jamesa Bonda.
Biznis (2005)
Asi si pôjdem kúpiť sadu ružových balónov. Môžu sa ešte hodiť... Či už na párty alebo na parte.
Smotánka (1996) (pořad)
Pre Smotánku je symptomatické, že keď chce človek vidieť aktuálny obraz našej spoločnosti a hodnoty, ktoré v nej prevládajú, nepotrebuje sledovať žiadne filmy, divadelné hry a pod., bohate mu stačí pozerať túto KOKO****!
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Hovoril som vám ako ma 7 krát trafil blesk? Raz, keď so pozeral tento film...
Gran Torino (2008)
Eastwoodovi sa na plátno podaril namaľovať skutočne jeden nádherný portrét a teraz je iba na nás aby sme namaľovali ten náš životopisný.
International (2009)
Keďže pointu chytíte už hneď na začiatku tak na na konci si akurát poviete, že ten Tykwer to celé mohol vykresliť aj trochu sotisfikovanešie. Mám ale taký pocit, že tentokrát boli Lovnou zverou štandardní primo-diváci, pre ktorých je intelektuálnym vrcholom Fast and Furious a tým pádom na všetko potrebujú Tlmočníčku. P.S.: Napriek tomuto fatálnemu prehrešku (akým dementne triviálny scenár bez rozporu je) má International v sebe (vďaka duetu atmosféry s hudbou) isté kúzlo, ktoré si ma svojou 75% intenzitou celkom získalo.
Argo (2012)
Po zhliadnutí Arga musí byť aj každému osadencovi pezinského ústavu jasné, že Oskary sa udeľujú účelne a nie na základe objektívnejších kritérií... Argo ale pritom rozhodne nie je žiadna "sračka" a aj napriek viacerým nedostatkom nám jasne deklaruje, že z Afflecka sa stáva slušný rejžo.
Velký Gatsby (2013)
Čakal som Luhrmannovsku preexponovanosť a to som presne aj dostal. Decká budú ale Gatsbyho žrať všetkými desiatimi lebo je presne ako oni. Dobre sa naňho pozerá ale vo vnútri je prázdny a povrchný... Distingovanejším dušiam rozhodne doporučujem toho pôvodného Gatsbyho (pokiaľ ho pochopiteľne nevideli) a ostatným "fajnšmekrom" Babovřesky, budete nadšení...
Blood (2012)
Problémom je, že obdobných filmov je jak na Luníku IX nezamestanných, čím pádom iba dobre odvedené remeslo skrátka nestačí na to aby vo vás zanechalo výraznejší dojem... No a keďže v tomto prípade sa rozhodne nejedná o dramaticky prevratný počin, nad priepasťou priemeru ho držia len herci podopretí skvelou hudbou. 4real weak 4 stars.
Loupež po italsku (2003)
Skutočne fajn oddychovečka, ktorej ale na to aby sa zaradila do 1. ligy chýbala silnejšia atmosféra a predovšetkým charizma, ktorej má asi toľko ako klipy od Desmodu.