Poslední recenze (6)
Mlha (2007)
Pro mne absolutní pecka, nemůžu si pomoct... útočící potvory, charaktery lidiček v obchoďáku a především totálně beznadějný konec, do kterého když začali Dead Can Dance hrát "Host Of Seraphim" ... tak to mě totálně posadilo na zadek... Vlastně ani nevím, proč jsem nepřidal tu pátou hvězdičku....
Shutter (2004)
Na to, že se jedná o x-krát provařené téma je to určitě slušný nadprůměr, ve filmu funguje vše jak má, lekačky lekají, příběh nenudí a pokud si jej pustíte správně naladěni v noci, myslím, že se budete i bát ;-) alespoň u mne to tak bylo... Ty čtyři hvězdičky si to myslím zaslouží...
Dracula (1992)
F.F. Copola ve slušné formě. Konečně někdo zfilmoval mou kultovní knížku čtenou v dětství přes zákaz v noci s baterkou na opravdu solidní úrovni. Winona Ryder ke slupnutí, Gary Oldman v jakékoli podobě mrazivě dobrý, kulisy až divadelně stylové a v neposlední řadě působivý hudební doprovod.