Recenze (341)
To se ví (2019) (pořad)
Další propagandistický sračkoidní úlet eurohavlistů a kosmopolitních "pravdoláskařů" za peníze všech daňových poplatníků. Stejný úlet, jako když se Zemanovy a Babišovy "lži" snaží vyvracet skvadra Zemana a Babiše k smrti nenávidějících mladých "uvědomělých" liberálně-levicových eurosvazáckých studentů pražských VŠ, prostřednictvím svých projektů typu "demagog.cz, financovanými ziskovkou Open society fund strýčka Sorose😏💩
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Bohužel, nejen že mají progresivně-liberální eurohavlisté v moci Českou televizi, většinu mainstreamových médií, českou justici, a další instituce, jsou taktéž většinově nalezlí i na ČSFD, čili objektivita hodnocení tohoto pořadu je v podstatě nulová. Osobně doufám, že se Ovčáček rozhodne po Milošovi kandidovat na prezidenta, a jeho protikandidáti budou samí liberálové a eurohavlisté, tak jako to bylo se Zemanem. To se ještě hodně nasměji, až se s přehledem dostane do druhého kola😁
Génius (2017) (seriál)
Geniální seriál. Potěšily mne scény z milovaného rodného městečka v první epizodě
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Vize z filmu se už dnes velmi přibližují realitě
Americké psycho (2000)
Balea nesnášim, ale role psychopata mu byla ušita na míru. Film z mého "TOP10"
Wonder Woman (2017)
Fantasy úlet pro desetileté holky. Navíc s levnými CGi efekty
Lék na život (2016)
Mám rád tento typ mysteriózních filmů. Ale ten závěr..:/
Hořký život komika (2016)
Ne Ne Ne. Stand-up comedy není pro mně. Improvizace není pro mně. Nekorektní humor z filmu není pro mně. Vypnul jsem to v půlce
Logan: Wolverine (2017)
85% ani náhodou
Uteč (2017)
Super..