Recenze (341)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Stále "cool"
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Matně si na to vzpomínám z devadesátek. Pamatuji si tu prazvláštní komorní atmosféru a jakési podivné tajemno. Jako dítě jsem to ale příliš nepochopil
Brutální Nikita (1997) (seriál)
Jako puberťáka mě to dosti bavilo
Rozpolcený (2016)
Ani v nejmenším mě to nezaujalo tak jako předchozí Shyamalanův found footage počin.
Železná srdce (2014)
V závěru značně přestřelené, aneb jak hrdinní amíci v rozbitém tanku rozstříleli celý prapor SS. Tak určitě
Spojenci (2016)
No, pěkně ho ta frajerka vojebávala..
Zakladatel (2016)
Typický bezohledný karieristický šmejd, to byl Ray Kroc
Vlak do Pusanu (2016)
Já tedy nevím. Východoasijská kultura mě sice opravdu fascinuje, ale filmy točí průměrné. Vypnul jsem ti ani ne v půlce, ale je pravda, že na zombie filmy mám víceméně averzi, tedy až na pár výjímek
Tohle je náš svět (2016)
Co k tomu říci. Párkrát mě to dojalo, ale v závěru jsem si říkal, že bude přeci jen lepší když ty děti raději nechá u dědy))
Ouija: Zrození zla (2016)
Ale jo, párkrát mě zamrazilo