Recenze (1 896)
Banda - Co já vím (2020) (epizoda)
Girls do get it done! :D fckn hell, to byla jazda!
Banda - Velká jízda (2020) (epizoda)
We are the most wanted cunts in the Country! :-D Karl Urban got it right. Fck yeah! Easy does it, easy does it hahaha
Vlak do Pusanu (2016)
Jestli ne nejlepší, tak rozhodně jedem z top 5 zombie filmů ever! Napínak od první minuty. Skvělý jak herci, tak akce, ani yo nepostrádá logiku a emočně mě to celkem rozložilo tak třikrát :)).
6 underground: Tajné operace (2019)
Míša přece nepřišel léčit rakovinu, ale bavit lidi a to přesně dělá! Dost možná největší akční pecka roku 2019. Nesmírně napumpované, velké a rychlé od začátku do konce. Kdo chce najde kotel chyb, ale né, u mě dobrý :)). Jen škoda, že si tohle natočil místo BadBoys... Damn.
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizoda)
Totálně mě to roztrhalo! Závêr je na 10*!
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Marvel to má totálně v paži a je strašně super že i po 10 letech, co plní sály multikin, dokáže pořád překvapit, inovovat a neskutečně bavit. Holland je pro mě nejlepším spidyem!
Alita: Bojový Anděl (2019)
Fuck you mercy!
Aquaman (2018)
Aquaman si šlape absolutně vlastní highway! Takový mix žánrů se nevidí ani každý rok. A to, jak to James Wan slepil do kupy je pecička. Žral jsem to neskutečně a rád si to dám znovu. Akce na 100%
Spectral (2016)
Velký film v malém kabátě. Naprostou náhodou jsem na Spectral narazil na Netflixu a výsledek mě vcelku rozdupal. Akční scífko, které rozmetá velké popularizované Áčka na padrť! Efektní slast a akční náhul opřený o velmi sympatické obsazení, dynamický děj, který do toho šlape vcelku bez zastávky a v neposlední řadě velmi dobrý a "velký" sci-fi příběh. Položení toho všeho do válečné zóny pak jen zvedá mé nadšení. Vizál můžu jen chválit a chválit, protože to vypadá skvěle. Díry to má, ale fu*k that, protože je to podané na výbornou! Našel jsem to náhodou a sežral i s talířem! Z překvapení musím pálit plnou přátelé. PS: Takhle má vypadat filmové Call of Duty mdfkrs!
Logan: Wolverine (2017)
Naprosté komixové blaho! James Mangold Loganem vyrostl do komixového nebe stejně jako Hugh Jackman vstoupil do komixové síně slávy. Dokonalost po všech stránkách. E-Rkový rating dávno chyběl a dělá neskutečně moc na celém feelingu filmu. Škoda, že takle nevypadali předešlí dva Wolverini a pevně doufám, že Logan s Deadpoolem vrátí e-Rkovost do kin. Logan nabízí ale mnohem víc, vlastně úplně všechno v čiré podobě, co od komixu čekat. Přes výbornou syrovou akci, charizmatické obsazení, dynamickou a hutnou dějovou lajnu, práci s postavama a emoce, které zahýbou i s tím největším šutrem. Hughovi si zaslouží poděkovat za těch dlouhých x-let s ikonickou postavou, kterou si vypiplal k dokonalosti! Lepší rozlučku si nikdo z nás přát nemohl. Kdybych mohl, tak napálím 10*.