Recenze (2 656)
Ze záhrobí (1986)
Zábavné hororové béčko osmdesátých let, najdeme tam všechno, co má 80's horror mít - atmosféru, perfektní masky, špatné triky a ještě horší herce.
Příběhy psa Filipsa (1958) (seriál)
Klasika od Hanna Barbera vysílaná na Cartoon Network v 90. letech.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Zábavný kousek s nesourodou dvojkou - Downey Jr. a Kilmer a jejich kamarádkou Michelle Monaghan...Na filmu se dají vyzdvihnout dvě věci, nepředvídatelný scénář a velmi často hláškující ústřední dvojice. Originální byla rovněž scéna s Downeym a ruskou ruletou. A vtip s indiánským Joem Pescim byl geniální. :D
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Sci-fi klasika v podání Spielberga dnes působí už trochu úsměvně, ale své kouzlo má stále. Postupně budované napětí a očekávání vyústí ve velmi pěkně natočené setkání člověka s mimozemskou civilizací...Samotná scéna "zvukových námluv" je legendární i dnes.
Číslo 5 žije 2 (1988)
Pokračování úspěšné komedie z 80. let o milém robotovi je solidní zábavou pro celou rodinu. Jednička je sice lepší, ale i druhý díl je stále koukatelný. I přes své stáří si své diváky najde i dnes.
Bitva v Ardenách (1965)
Co se týče samotného hereckého obsazení a děje, nemám jedinou výtku. Samotná bitva o ardenský výběžek je zde sice vylíčena pouze z určitého úhlu (např. o Bastogne je tu pouze jedna scéna), ale komplexně vystihnout tuto ofenzívu v jednom celovečerním filmu je prakticky nemožné. Tak se tvůrci soustředili na útoky Hesslerovy tankové skupiny, čemuž je také podřízen celý obsah film. Samozřejmě autoři nezapoměli odbočit i do vedlejších údálostí v Ardenách - Malmédský masakr nebo již zmiňovaná Bastogne. Samotné zpracování bitev už dnes působí zastarale, ale na tehdejší dobu je to zpracováno skvěle. Film má také druhou stranu mince a tím jsou velké technické nedostatky - americká armáda používá jeden typ tanků, německá armáda používá také jeden typ tanků, jenže rovněž amerických...Samotná tanková bitva je natáčena v nějaké poušti...Chápu, že se možná tvůrcům nepovedlo sehnat vhodné prostředí nebo německé tanky, ale alespoň toho Tigera tam mohli dát. Přeci jen sledovat německou armádu s americkými tanky M47 ze studené války po celou dobu filmu, nepůsobí moc věrohodně...Osobně film hodnotím 3 hvězdami, protože v porovnání s podobným válečným filmem "A Bridge Too Far" tenhle hodně ztrácí.
Ostře sledované vlaky (1966)
Tragickomický příběh mladého železničáře v podání Neckáře, který zažívá své sexuální nezdary v době okupace. Zatím jediný oscarový český film. 5. hvězdu nedávám jen proto, že mi moc nesedí Hrabalovi figurky a styl vyprávění.
Kat (2004)
Novější verze Punishera, ve které je příběh značně vařen z vody, protože nesouvisí s komiksovou předlohou. Oproti té starší verzi nemá tu atmosféru, ale zase má lepšího hlavního záporáka - Travoltu. Jako fanda punisherovských komiksů jsem se pochopitelně těšil na Rusáka a byl jsem příjemně potěšen. Stejně jako starý, je i tenhle Punisher béčko, ale zábavné (stejně jako původní). Těžko říct, které zpracování je lepší, mě se líbily obě verze.
Mstitel (1989)
Staré zpracování marvelovského Punishera mám rád pro jeho temnou a dusivou atmosféru kanálů, v kterých se prohání Frank Castle na motorce. Je to sice béčko jako řemen, ale to byl v 80. letech standard, že? Podle mě jeden z nejlepších Lundgrenových filmů po Univerzálnim vojákovi a Temném andělovi.
Rukojmí (2005)
Ničím nevybočující thriller o poldovi pod tlakem, kterému je vyhrožováno zabitím jeho rodiny. Willis film hodně táhne nahoru, protože ostatní herecké výkony mají barvu šedi. Tenhle film vás neurazí, ale ani nepřekvapí. Za mě 3 hvězdy.