Recenze (263)
Next (2007)
Děs a hrůza, tohle snad nemůže nikdo myslet vážně. Efekty bych i ve windowsáckým malování udělal lepší, scénář bych i po chlastačce o půl 3 ráno napsal lepší, roli Cage bych i zfetovanej po 4 dnech bez spaní zahrál líp! Opravdu jsem trpěl..
Hancock (2008)
Achjo.. proč vždycky nejvíce možně využitelné náměty končí takovou sra*kou?! Zklamání, ale je to prostě Smith..
Nepřítel státu (1998)
Tomuhle se sakra říká akční thriller! Skvěle Scotte, tohle se ti opravdu povedlo. Nebyla snad jediná minuta, která by mě nějak výrazně nudila a já si tak v klidu s colou v ruce a trochou domácího popcornu vychutnával toto obdivuhodné představení Smithe, Hackmana, Voighta, Peppera aj.
Godzilla (1998)
Přestože po velkým městě běhá ještě větší ještěrka jsem jenom zíval a řikal si co asi bude dál. Ta obrovská hromada masa ještě ušla, ale ty ostatní rádoby efekty už šly trochu mimo mísu (např. honička vrtulníků mezi mrakodrapy). Jediný co mně zůstalo v hlavě byl ten běh nebohého stařečka rybáře.. Velmi slabé
Zkrocená hora (2005)
Nejsem fanouškem gay tématiky, proto je mé hodnocení tak nízké. Co se týče hereckých výkonů obou borců, tak tam snad není co vytknout. Tento film je pro mě hodně rozpolcenej, chvilkama jsem měl radost, chvilkama se mi zvedal kufr. PS: Ta poslední hvězdička je jen pouze pro krásnou Anne :)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Ke hře to má sice hodně daleko, ale toho jsem si celou dobu nějak nevšímal. Gemma je okouzlující a to škádlení spolu s celkem vtipnými hláškami mě prostě učarovalo, což udělalo Jakea a Gemmu jeden z nejhezčích "párů" co jsem kdy ve filmu viděl. Celé mě to nějak utkvělo v paměti a to jsou jasný 4*
TRON: Legacy 3D (2010)
Pastva pro oči. Příběh hodně zajímavej, zas je to trošku něco jinýho než na co jsme byli zvyklí. Konec je jak už je známo u těchto druhů filmu hodně ujetej a Sam mě opravdu naštval, že ji za celej film vůbec nepolíbil :( Avšak mám z toho příjemný pocit a teď díky tomu vidim u jakýhokoli svítícího tlačítka trošku toho Gridu.. 4*
Machři (2010)
Oddychovka. Není nad to vyrazit si se starejma dobrejma kámošema někam na chatu k vodě, opejkat tam buřty a vzpomínat na starý časy. Asi každej z nás se v tom vidí nebo by chtěl vidět. Palec nahoru za celkem slušný hlášky a hlavně za Sandlera, ktrerej mě dostal tím, že při závěrečným "zápasu" měl na triku č. 23 (moje nejob. číslo s mým nejob. hercem).
Dalur (2006)
Plné body proto, že vim jak je těžký udělat "amatérský film" a kord s takovým obsazením. Trinity Pictures jsou jedni z nejlepších na scéně a tento snímek to jen dokazuje..
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Ne.. ani na potřetí jsem to nedokázal dokoukat celý. Na tohle prostě nemám koule!