Recenze (94)
Terapie láskou (2012)
Čekala jsem víc!!! Nebýt Roberta a Bradleyho, tak ten film nestál vůbec za podívanou. Děj filmu není špatný. Popravdě musím říct, že nápad je to skvělej. Jedno vím ale jistě, už si to asi nikdy nepustím. Ovšem herecké výkony jsou fakt skvělé!
Nějak se to komplikuje (2009)
Velmi milá a vtipná romantická komedie. Po dlouhé době jsem se velice pobavila a rozhodně mi tento film zvedl náladu. Párkrát jsem se nahlas pěkně chechtala. Výkon Meryl Streep opět na 1*.
Frankie a Johnny (1991)
Chtěla bych zažít to co ta servírka. Chtěla bych to zažít s Al Pacinem....krásný romantický film. Mistrovské herecké výkony........
Na dno vášně (1997)
Penélope pouhých pár minut? Super!!! Konec byl na můj vkus moc happy end a dialogy také za moc nestály. Zkrátka za mě 3*, i když bych možná 4* dala a to za herecký výkon Javiera Bardema. V celku film není špatný, jen si myslím, že jsou tady k vidění zkrátka lepší pecky na 4*.
Záblesky chladné neděle (2012)
Zbytečně zdlouhavé scény a debaty o ničem. Celkově ohromná nuda bez větší zápletky. Konec zbytečně "šťastný". Jednoduše nemůžu dát víc, než 2*.
Pan Nikdo (2009)
Dělá si ze mě někdo legraci nebo co? Co k tomu dodat. Velký sci-fi blábol.
Vůně ženy (1992)
Můj oblíbený Al..... nebýt jeho, tak by to ani nestálo za vidění. Ale sledovat ho celých 157 minut byl neskutečný zážitek. Musím přiznat, že filmu prospěl i dobrý konec, takže nemůžu jinak než ****
Neopouštěj mě (2010)
Takže nápad filmu není špatný. Ale v čem jsem viděla tu hrůzu? Ty herecké výkony!!!???? Chtělo se mi místy až zvracet.
Kocour v botách (2011)
Krásný...........kocouří oči jsou naprosto dokonalé a příběh je úžasný!
Příběh mého syna (2012)
Zanechal ve mě hodně....pořád přemýšlím co bych dělala. Přestože doopravdy hodně nemám ráda Penélope, tak i přesto stojí film za podívanou. Velké negativum je občasná nudnost některých dialogů a také příšerné pohledy hlavní hrdinky....ovšem "rozuzlení" je jedním slovem masakr. Hodnotím čtyřkou...........a to proto, že o tom pořád přemýšlím.....