Recenze (94)
Adamova jablka (2005)
Tak pořád nevím, co je na tomto filmu tak vysoce hodnoceno. Zkouším se nad tím pořád zamýšlet, ale pořád mám pocit, že jsou mnohem výraznější filmy, než je Adamovo jablko. Myslím, že ztráta času to nebyla a například všechny herecké výkony byly dokonalé, nicméně zatím hodnotím pouze třema jablkama :-)
Super prohnilí (2003)
Tak se musím podívat i na předešlé dva filmy. Moc jsem se pobavila. Zápletka skvělá, herci úžasní a komediálně na skvělé úrovni.....................................už jsem se podívala na předešlé dva díly a jsou zkrátka všechny super!!!!!!!!!!! Kdo si chce odpočinout a pobavit, tak vřele doporučuji!
Vzpomínky na Afriku (1985)
Ano, vskutku nádherný snímek. Myslím, že takové záběry na přírodu a vůbec na celou Afriku jsou unikátní, výjimečné. Taktéž herecký výkon Meryl Streep. Také musím velmi pochválit český dabing. Proč za 4 body? To je díky zbytečné zdlouhavosti snímku. Kvůli tomu, jsem snímek viděla asi poprvé a naposledy.
Poslední polibek (2006)
Jak já toho idio*a nesnáším. Jak já jsem mu přála jen to nejhorší....chtěla jsem, aby mu ona nikdy neodpustila. Zároveň jsem trochu chápala jeho touhu po Rachel Bilson.....co dodat. Byl to zajímavý film ze života.
Hon (2012)
Plakala jsem......a ne jednou...... Nevím jestli je to mým stavem, nebo hereckým výkonem, ale tak strašně jsem mu to všechno věřila, že jsem prostě plakala. Nádherně natočený film stojí určitě za shlédnutí.
William a Kate (2011) (TV film)
Tak tohle byla doopravdy hooodně silná káva i pro mě. Já ráda romantiku, ale co je moc, to je moc. Myslím, že to bylo na hraně s odpadem. Doopravdy se na to moc dívat nedalo.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
už jen pro ty efekty prostě musím dát za 4.....
Mravnost nade vše (1937)
pan Saša Rašilov st. to teda zabil :-). Tlemila jsem se jako nikdy pokaždé, když on dostal zachvál smíchu....nesmím opomenout také dokonalý výkon pana Haase...co dodat, já tuhle komedii prostě žeru!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jediné, co mi vadí (téměř v každé roli) je herečka Ferbasová......, ale i tak dávám plný počet.
Teď a tady (2012)
Jednoznačně jeden z the best snímků týkající se nevyléčitelné nemoci. Krásná hudba, scénář a herecké obsazení. Paddy jako táta Tessy - úžasný. Brečela jsem jak želva....masakr.
La cara oculta (2011)
Úžasný thriller!!!!!! Skvělý zážitek!!!!!! A ten konec???? Tak to mě hodně bavilo!